10 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook drama…. Heb haar nu tegen m’n eigen wil laten huilen en uit eindelijk is ze in slaap gevallen. Heel erg frustrerend want ze is erg moe maar geeft eigenlijk niet op.

2 jaar geleden

Sprongetje of oorpijn of etc? Hihi.. hier ook allemaal gehad en ging vanzelf weer over na een paar weken :-)

2 jaar geleden

Hier slaapt tie overdag alleen maar in de kinderwagen. Ik vind slapen belangrijker dan de locatie waar hij slaapt. Op het kinderdagverblijf doet hij nu af en toe een slaapje in bed. Komende weken heb ik vakantie en ga ik eens kijken of ik hem in bed in slaap kan voeden maar anders blijft het gewoon lekker in de kinderwagen.

2 jaar geleden

Oorpijn misschien? Savonds slapen ging goed bij mijn dochter. Overdag minder en het begon al toen ik haar op het verschoonkussende legde. Dus toen ben ik naar de huisarts geweest had ze inderdaad oorontsteking. Je merkt het eigelijk zelf ook al wel als je de oortjes schoon wil maken. Maar het kan natuurlijk een sprongetje zijn. Als ik het goed begrijp 2 dutjes overdag?

2 jaar geleden

Hij heeft 2 weken geleden pas een oorontsteking gehad. Vorige week op controle geweest en de ontsteking was weg, maar er blijft wat druk op het trommelvlies staan zeiden ze. Ik heb er ook al aan gedacht dat het hier aan kan liggen, maar zou dit dan ‘s avonds ook niet opspelen? Hij wordt ‘s nachts wel regelmatig wakker, soms met enkele speen terug in slaap, soms moeten we hem even opnemen om terug in slaap te helpen. Hij doet 2 dutjes overdag. Je wordt hier onzeker omdat het na 9 maanden nog altijd niet goed lukt het slapen

2 jaar geleden

Hij heeft 2 weken geleden pas een oorontsteking gehad. Vorige week op controle geweest en de ontsteking was weg, maar er blijft wat druk op het trommelvlies staan zeiden ze. Ik heb er ook al aan gedacht dat het hier aan kan liggen, maar zou dit dan ‘s avonds ook niet opspelen? Hij wordt ‘s nachts wel regelmatig wakker, soms met enkele speen terug in slaap, soms moeten we hem even opnemen om terug in slaap te helpen. Hij doet 2 dutjes overdag. Je wordt hier onzeker omdat het na 9 maanden nog altijd niet goed lukt het slapen

2 jaar geleden

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Slaapregressie ?!

2 jaar geleden

Hmm, dan zou ik het denk ik gewoon houden op ontwikkelingen. Mijn dochter slaapt ook niet altijd goed en word ook nog vaak wakker. Sinds 1,5 week wel iets beter. Maar ze kan zich zelf nu goed redden. Ze kruipt en kan al zelf staan. Ook merk ik dat ze nu een beetje zelf kan spelen. Ik denk dat dat daarom nu beter is. Misschien een combinatie van?