Door COVID mag mijn eerste echo pas op +/- 12 weken plaats vinden. Het kan wel eerder op medische indicatie van de verloskundige.
Heeft iemand een tip waar als nog een vroege echo gemaakt kan worden in omgeving Leiden?
Gewoon bij de Poort! Ik heb me zojuist aangemeld bij mijn verloskundige praktijk en kreeg gelijk de aanmeldlink voor de Poort waarin staat dat je daar de vitaliteitsecho kunt laten maken (vergoed door de zorgverzekeraar) als je aangemeld bent bij een verloskundigepraktijk.
Dankjewel voor je reactie. Dat heb ik gister gedaan en vanmorgen bericht gekregen dat het niet mag. Hierbij ook de praktijk vermeld van de verloskundige
Ik heb via de Poort inderdaad ook begrepen dat vitaliteitsechos alleen nog mogen als dat medisch noodzakelijk is. Heb zelf contact gehad met Liva maar daar mag het helaas ook niet zolang er een lockdown is
Ik kom ook uit Leiden en mijn vk zei dat echocentrum De Linden nog wel vitaliteitsechos deed. Heb ze net gebeld maar zij doen het ook alleen bij medische indicatie van vk. Dus dat wordt geduld tot de 12e week...
Hi! Ik kan wel gewoon een vitaliteitsecho laten maken zonder medische indicatie (woon alleen niet bij jou in de buurt) voor eigen kosten à €30,00. Heb met 7 weken een afspraak ☺️