20 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon bij de Poort! Ik heb me zojuist aangemeld bij mijn verloskundige praktijk en kreeg gelijk de aanmeldlink voor de Poort waarin staat dat je daar de vitaliteitsecho kunt laten maken (vergoed door de zorgverzekeraar) als je aangemeld bent bij een verloskundigepraktijk.

5 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie. Dat heb ik gister gedaan en vanmorgen bericht gekregen dat het niet mag. Hierbij ook de praktijk vermeld van de verloskundige

5 jaar geleden

Ik heb via de Poort inderdaad ook begrepen dat vitaliteitsechos alleen nog mogen als dat medisch noodzakelijk is. Heb zelf contact gehad met Liva maar daar mag het helaas ook niet zolang er een lockdown is

5 jaar geleden

Reactie op Kirs89

Ik heb via de Poort inderdaad ook begrepen dat vitaliteitsechos alleen nog ...
Ontzettend jammer

5 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Ontzettend jammer
Ja heel jammer! Zou willen dat ik beter nieuws had :)

5 jaar geleden

Echt 😳 Wel vreemd dat je je dan wel ervoor kunt aanmelden en ze aan de telefoon bij de vk zei dat het via de poort gewoon kan 😳

5 jaar geleden

Had mij gister aangemeld en kreeg hier over een “privé mail” over terug.

5 jaar geleden

Ik woon niet in de omgeving maar bij mij doet de verloskundige dit zelf

5 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Ik woon niet in de omgeving maar bij mij doet de verloskundige dit zelf
Is dit erg ver uit de buurt voor ons?

5 jaar geleden

Ja, hoorn

5 jaar geleden

Ik zou gewoon kijken of er in leiden niet een praktijk is waarbij de verloskundige ook echoscopie doen

5 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Ja, hoorn
Ik zit ook in hoorn!

5 jaar geleden

Reactie op Spruit1993

Ik zit ook in hoorn!
Bij eva van hoorn?

5 jaar geleden

Ik kom ook uit Leiden en mijn vk zei dat echocentrum De Linden nog wel vitaliteitsechos deed. Heb ze net gebeld maar zij doen het ook alleen bij medische indicatie van vk. Dus dat wordt geduld tot de 12e week...

5 jaar geleden

Hi! Ik kan wel gewoon een vitaliteitsecho laten maken zonder medische indicatie (woon alleen niet bij jou in de buurt) voor eigen kosten à €30,00. Heb met 7 weken een afspraak ☺️

5 jaar geleden

Ik zat er inderdaad ook naar te kijken in Leiden. Had er een gepland staan bij de Poort maar die gaat niet door. 😪

5 jaar geleden

Kan je de vitaliteitsecho niet laten verplaatsen naar 10 weken? Ik heb hem met 10 weken, dat was ook helemaal prima zei ze

5 jaar geleden

Wat raaar ik heb een echo met 7 weken ( ivm miskraam) maar ook met 8 weken bij vk met intake ( breda)

5 jaar geleden

Reactie op Kirs89

Ik heb via de Poort inderdaad ook begrepen dat vitaliteitsechos alleen nog ...
Heb je toevallig nog een andere praktijk geprobeerd? Heb er zelf meerdere geprobeerd helaas niet mogelijkheid.