8 Reacties

4 jaar geleden

Hier het zelfde ik denk dat het een fase is, ze zijn nog klein en mama is vertrouwd. Ik probeer wel zo vaak mogelijk haar bij andere op schoot te zetten.

4 jaar geleden

Hier ook een meisje van 4 maanden die alleen bij papa en mama wil. Andere mensen vindt ze leuk op afstand maar zodra iemand der oppakt komt haar pruillipje te voorschijn. Bij sommige mensen gaat het wel goed. Zal vast een fase zijn. Nieuwe gezichten moeten ze natuurlijk ook aan wennen!

4 jaar geleden

Ja dat pruillipje 😅 Zo schattig

4 jaar geleden

Mogelijke tip kan zijn om je kindje even de tijd te geven. Ga naast de persoon zitten en laat diegene lekker met je baby spelen. Daarna oogcontact laten maken met de baby, terwijl jij de baby overzet. Baby zo draaien dat hij/zij jou kan zien. Zolang het leuk is laten zitten en anders terug naar mams. Voor papa: meer helpen bij de verzorging. Mijn man neemt de ochtend voor zijn rekening, al sinds het begin. Mijn zoontje weet dit en rekent hier op. S'avonds bij papa op de bank nog even boekje lezen en daarna naar bed

4 jaar geleden

Iedereen keek altijd heel raar als ik zei dat mn zoontje met 4 maanden super eenkennig was naar mij toe. Na 3 maanden heeft iedereen zich bedacht en gezien dat het wel degelijk zo vroeg kan. Mn andere zoontje wilde dus vanaf 4 maand ALLEEN MAAR bij mij zijn, bij mij drinken en bij mij slapen. Niks of niemand mocht hem optillen. Papa mocht even spelen maar ik moest wel in de buurt zijn. Als ik dan wel eens weg ging omdat ik dat ook echt nodig had, dan kon hij zo 2u lang huilen bij papa en van vermoeiheid even zn ogen sluiten. Ja dit kan dus wel echt. Vooral vroeg op inhaken. Opvang starten, oppas regelen, stapje voor stapje de zorg overdragen aan anderen. Wij waren pas met 6 maanden gestart bij de opvang maar dat was een regelrechte ramp.

4 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Iedereen keek altijd heel raar als ik zei dat mn zoontje met 4 maanden supe ...
Precies! Daarom beginnen we volgende week met wennen. Dankjewel voor je ervaring te delen. Mijn eerste was ook zo snel eenkennig met vijf of zes maanden was het al te laat. Dus ben heel blij dat we er nu mee beginnen. Pfff. Ook bij deze met week 4 begonnen met flesje oefenen, dat gaat nu dus ook oké, al leek het soms er weer op dat hij een flesweigeraar werd. Dus alles bij elkaar komt het hopelijk weer goed ❤️🙏✨

4 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Precies! Daarom beginnen we volgende week met wennen. Dankjewel voor je erv ...
Veel succes ❤️❤️

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit al vanaf enorm jonge leeftijd. Onze zoon is morgen 4 maanden en wil eigenlijk al sinds hij twee maanden is alleen maar bij mama zijn. Papa mag wel met hem spelen maar dan voor korte tijd en ik moest/moet er wel bij zijn. Hij valt ook niet te troosten bij een ander en huilt tot hij vermoeid raakt en inslaap valt, terwijl wanneer ik hem overneem hij direct stil is en wel zijn flesje aanneemt. Voor papa heel frustrerend want die heeft t gevoel dat hij iets verkeerd doet een geen goede vader is, super sneu. Ondanks dit blijven we t wel altijd proberen met andere mensen alleen hij gaat pas over drie maanden naar de opvang dus ik hoop dat t dan allemaal meevalt 😋