25 Reacties

2 jaar geleden

Oh wat fijn! Genieten! Wij vliegen in augustus naar Gran Canaria. Vindt het vliegen ook wel spannend.. mede omdat ik niet weet of hij in het vliegtuig gaat slapen en veel gaat huilen vanwege oortjes enz. 🙈 Als je nog tips hebt, heel graag! 😊

2 jaar geleden

Superleuk! Wij vliegen binnenkort ook! Vind het superspannend en ben er ook een beetje bang voor 😅 hoe heb je het gedaan tijdens de vakantie zelf, dan bedoel ik, lukte het met de dutjes? En houd je dan vast aan de vaste slaaptijd van ‘s avonds of laat je dat volledig los? Het is voor mij de eerste keer en weet echt niet wat te verwachten en hoe ik het doen met zijn ritme enzo 🙈 als je tips hebt, heel graag!

2 jaar geleden

Ik ben ook 2 weken geleden op vakantie gegaan naar Griekenland toen was hij 8 maanden en ik was er ook bang ook en het ging super goed! Zowel het vliegen alsook de dutjes overdag ginder

2 jaar geleden

Reactie op Sosra

Superleuk! Wij vliegen binnenkort ook! Vind het superspannend en ben er ook ...
Hij had gewoon het zelfde ritme alleen smiddags sliep hij wat langer normaal 1 uurtje en op vakantie 2 uurtjes ooit 3 smiddags maar dan was hij helemaal moe van het zwemmen en savonds sliep hij ook gewoon nog door. Door alle nieuwe indrukken denk ik hih

2 jaar geleden

Reactie op Fee92

Oh wat fijn! Genieten! Wij vliegen in augustus naar Gran Canaria. Vindt het ...
Daarom koos ik voor Spanje was maar 1 uur en 45 min. Om te kijken hoe dat ging en volgend jaar gaan we denk ik wat langer vliegen naar turkije ofzo

2 jaar geleden

Hoe gaan jullie dit in het vliegtuig zelf doen? Eigen stoel of iets? Wij gaan vliegen als hij net 1 is en dat is een vlucht van 16uur 😳

2 jaar geleden

Wat leuk! Mag ik vragen in welk hotel jullie allemaal zaten?

2 jaar geleden

Hier is de vakantie ook genieten. Op Schiphol in de draagzak en daar lekker geslapen. In het vliegtuig bij opstijgen haar flesje gegeven en vlak daarna is ze weer gaan slapen bij mij op schoot. Dat viel me alles mee. Gister op het strand 2 dutjes gedaan, en in de avond precies toen wij ons eten kregen ook geslapen (goede timing van de meid 🤪) daarna wel moeite met slapen maar dat heeft mede ook te maken met 2 tandjes die komen.

2 jaar geleden

Ohja nog een tip, een klein mini opblaas zwembadje voor op het strand. Kan de kleine lekker spelen met het water

2 jaar geleden

Ohja nog een tip, een klein opblaas zwembadje voor op het strand kan de kleine naast het bedje lekker spelen.

2 jaar geleden

Reactie op mvles

Wat leuk! Mag ik vragen in welk hotel jullie allemaal zaten?
Lloret best splash hotel lloret echt rustig en alleen maar gezinnen met kinderen geen last van de stappers in lloret 😝

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Hoe gaan jullie dit in het vliegtuig zelf doen? Eigen stoel of iets? Wij ga ...
Gewoon op schoot

2 jaar geleden

Misschien een beetje zuur, maar ik vond de vakantie wel tegenvallen. De vlucht naar Griekenland ging prima en we hadden een prachtig kleinschalig hotel met heerlijk restaurant. Ik vond het toch tegenvallen omdat ik me vooraf toch niet genoeg had gerealiseerd dat de vakantie met kleine er toch echt anders uitziet. Je houdt toch constant rekening met zo'n kleintje en het was daardoor minder relaxed dan prébaby. Natuurlijk logisch, maar ik vond het toch even tegenvallen. Had paar dagen nodig om me hierbij neer te leggen.

2 jaar geleden

Reactie op DS1610

Misschien een beetje zuur, maar ik vond de vakantie wel tegenvallen. De vlu ...
Ow ja dat snap ik wel. Vakantie met kinderen, is hard werken. Geen break omdat er oppas is of omdat je moeten werken ofzo. Nope, 24/7

2 jaar geleden

Wat fijn! Bij ons ging het vliegen ook erg goed. Wij hadden anders verwacht, want sochtends zat ik nog bij de huisarts om Avalyn’s oortjes te laten checken😅 In het vliegtuig had ze nergens last van. Onze vlucht duurde 3,5u, ze was erg aan het lachen met mensen die achter ons zaten en het vliegtuigpersoneel vond haar zo leuk dat ze nog even meegenomen was😄 Verder op plek van bestemming gaat het ook prima. Ondanks de warmte eet en drinkt ze heel goed. Sochtends en savonds zit ze gezellig bij ons aan tafel te smikkelen van kleine dingen. Ohwja en mensen die zitten te stressen van hoe je een maaltijd potjes moet verwarmen.. Biedt het eens koud aan, Avalyn eet het prima. Hier is geen magnetron en moest het in warm water verwarmen, wat best wel lang duurde. De eerste dagen heb ik dat gedaan, maar door een enorme honger huil maar zo gegeven😅 Over de slaapjes. Overdag wilt mevrouwtje niet in bed slapen. In de buggy wel.. Dus dan dat maar. Vaak slaapt ze sochtends en smiddags maar soms ook alleen maar smiddags. Dat is dan 2,5u. Wij gaan er lekker op uit als ze wakker is. Aangezien ze slapen in de buggy heerlijk vind dat doet ze dat ook wel als we lopen😉

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Wat fijn! Bij ons ging het vliegen ook erg goed. Wij hadden anders verwacht ...
Bij ons in het hotel inderdaad ook alleen savonds in het restaurant avond potjes maar die was pas open om 19:30 maar verder geen problemen gehad no stress hihi

2 jaar geleden

Wat leuk om te lezen,ben er ook zo bang voor

2 jaar geleden

Mochten jullie nog op zoek zijn naar tips waar je heen kunt gaan met een baby en welke spullen handig zijn om mee te nemen, neem dan eens een kijkje op mijn website 😊https://meteenbabyopvakantie.nl/

2 jaar geleden

Reactie op thara1503

Mochten jullie nog op zoek zijn naar tips waar je heen kunt gaan met een ba ...
Ja die had ik inderdaad gevonden!

2 jaar geleden

Wij gaan volgende week vliegen en vind het ook super spannend maar als ik jullie verhalen lees, stelt het me ook een beetje gerust. Hoe hebben jullie het gedaan met schoonmaken van de flesjes?