25 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Rm-92

Wij gaan volgende week vliegen en vind het ook super spannend maar als ik j ...
Gewoon op het vliegveld bij de wc"s en in het vliegtuig kun je gewoon vragen

2 jaar geleden

Reactie op Rm-92

Wij gaan volgende week vliegen en vind het ook super spannend maar als ik j ...
Hem verschonen heb ik ook in t vliegtuig moeten doen ik liep gewoon naar achter toe en daar hebben ze me ook super goed geholpen echt fijn personeel van transavia ze liepen een paar keer voorbij om te kijken of alles goed ging en vroegen ook of hij iets nodig had en of alles oke was

2 jaar geleden

Vliegen jullie via amsterdam airport? Vriendin van me ging vandaag. En ze moest in totaal 4 uur wachten in de rijen. 2,5 uur paspoort controle en 1,5 uur bij bagage afgeven. Heb nu nog meer stress. Wij vliegen namelijk ook via Amsterdam en ook zelfde tijdstip in de ochtend😵😵😵

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Vliegen jullie via amsterdam airport? Vriendin van me ging vandaag. En ze m ...
Wij gingen toen via eindhoven

één jaar geleden

Wij zijn in november naar florida geweest met ons zoontje van toen 14mnd... super vakantie gehad en verschonen in het vliegtuig ging erg makkelijk, hebben een goede plaat die je in de wc naar beneden kon doen.. kleine man vond het rete interessant... en tijdens de vlucht heerlijk tussen papa en mama op de stoelen liggen slapen (hadden de mazzel dat het vliegtuig niet vol zat) in amerika even moeten wennen aan het slapen in verschillende hotels maar had eigen bedje mee dus dat scheelde.. en inderdaad een aantal keer zijn avond potje koud gegeven en dat ging er zo in... nee hoor wij zouden zo nog een keer gaan.. de vlucht van ruim 10uur houd ons niet tegen...