27 Reacties

2 jaar geleden

Weet iemand leuke versiering? Liefst beetje neutrale kleuren

2 jaar geleden

Oh wat een leuke ideeen lees ik hier zeg 😍 Onze dochter wordt ook 12 sept, 1 jaar 🥳 Wij hebben in een soort buurthuis een zaaltje afgehuurd en er zullen zo tussen de 30/40 mensen komen. Versieren doen we lekker zelf en de taart nemen we ook zelf mee. Catering en bediening wordt dus voor ons gedaan! Heerlijk dat we dan volop met onze dochter bezig kunnen zijn ipv met of alle gasten wel wat te drinken hebben 🙈 Mn zus maakt een Juf Roos taart en voor de foto op de uitnodigingen maken we zelf een leuke cakesmash buiten op een kleedje in het gras 🥰

2 jaar geleden

Leuke ideeën. Ik ben langzaam aan het nadenken voor Sarah haar 1ste verjaardag. Wij - of eigenlijk ik - zitten te denken over een eenhoorn thema 🦄. We willen cupcakes in de vorm van een eenhoorn met manen in de kleur van haar kamertje. Licht oranje en lichtroze. Een cakesmash vond ik te duur, dus Sarah krijgt gewoon een cupcake om zelf te verorberen en te pletten. Haar verjaardag willen we in tweeën vieren; voor familie en apart voor vrienden. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Een dag visite vind ik namelijk zelf aantrekkelijker. Kan ik de dag erna nog lekker bijkomen, want prikkels (voor mezelf dan). Ben ook al bezig met een wensenlijstje en aan het snuffelen voor leuke versieringen.

2 jaar geleden

Reactie op MomSilver

Weet iemand leuke versiering? Liefst beetje neutrale kleuren
Ik heb aardig wat op shein besteld! Het moet nog binnen komen, maar de revieuws waren positief 😊

2 jaar geleden

Wij hebben net de cake smash gedaan, en wij dachten dat m’n zoontje dit echt heel leuk zou vinden. Nou hij vond het echt vreselijk, nu zit ie ook midden in een sprong, tanden, en ineens alleen maar bij mama willen zijn (fase?) 🤷🏼‍♀️ Maar goed, we hebben wel wat leuke foto’s ik wil vooral dat m’n zoontje op z’n gemak is dus we zijn op tijd gestopt. 1 van die foto’s word ook z’n uitnodiging en sturen we dan naar familie & vrienden. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat 😊

2 jaar geleden

De traktatie voor de opvang ligt hier al deels klaar. Heb wascokrijtjes in de vorm van legopoppetjes besteld net als stickers met Hoera! Ben 1 jaar met een legopoppetje erop 😅. Ik ga er rupsje nooitgenoeg uitdeelboekjes bij bestellen, als snackje krijgen ze fruit op maat. Dus de hele kleintjes puree en de oudere Kids (vanaf 1 jaar) reepjes.

2 jaar geleden

Hier ook al druk bezig met de voorbereidingen! We doen een kinderboerderij thema dus overal leuke slingers met dieren erop, ballonnen etc. Ik maak van de lege groente potjes, koeien drinkglazen, spraypaint gekocht om ze eerst wit te spuiten en daarna koeienvlekken erop. Echt ik ga helemaal los 😂. Momenteel staan de eerste 2 lagen voor een taart in de oven en ook die wordt bekleed als boerderij. De smashcake maak ik ook maar die krijgt ze op haar verjaardag dus niet een hele fotoshoot oid. Echt nooit van mezelf gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden 😂. M’n Pinterest bord staat al vol met leuke snack ideeën enzo. Nu nog hopen dat ik de dag voor we het vieren vrij kan krijgen want anders red ik het noooooit qua voorbereidingen… 🤞🏼 Ze krijgt van ons waarschijnlijk een wobble board en ik heb via lijstje.nl een hele lijst gemaakt met allemaal cadeautjes. Op 6 september is ze jarig maar we vieren het op 3 september. Hopelijk is het mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten. We nodigen trouwens alleen familie uit omdat het anders te druk wordt en we willen haar niet overprikkelen (voor zover mogelijk…).