7 Reacties
4 jaar geleden
Mijn vriend is laatst met onze zoon naar de Efteling geweest. Hij is met hem in Droomvlucht en Carnaval Festival geweest. Daar mag hij op schoot.
In Symbolica mag hij niet op schoot en daarvoor moet hij zelfstandig kunnen zitten. Ondanks dat hij dat al kan, vond m'n vriend het toch spannend alleen met hem die attractie in te gaan. Fata Morgana kan je ook in met een baby.
In het hotel zijn we alleen geweest toen ik nog zwanger was. Was heel leuk. Ze hebben van die campingbedjes voor baby's.
In Bosrijk kun je een speurtocht doen met een app van Klaas vaak. En je kan daar zwemmen. Bij het zwembad hebben ze ook voorzieningen voor baby's. Je kan vanaf het hotel met de auto naar Bosrijk rijden en bij de slagboom aangeven dat je van het hotel komt, dan kan je daar parkeren.
Het Sprookjebos en Volk van Laaf is altijd leuk om door heen te wandelen. En de draaimolens op het Anton Pieck plein zijn misschien ook nog een optie.
4 jaar geleden
Wat leuk! Wij zijn pas geweest, toen was onze kleine precies 6 maanden!
We hadden de wandelwagen mee, daar kan je lekker alles in kwijt dus geen gesjouw! 馃憤馃徏 In de wachtrijen (die waren soms erg lang), mag de wagen niet mee, dus dan moet je hem/haar de hele tijd dragen. Wij hadden daarom een draagzak mee, dat ging supergoed. Hij heeft echt genoten! Helemaal om zich heen kijken enz, super leuk 馃榾
Hij zat in de draagzak bij:
Droomvlucht
Fata morgana
Carnaval festival
Bij Symbolica mocht dat niet, daar moet hij zelf zitten. Geen idee waarom, super onlogisch als je het mij vraagt, maar goed. Onze kleine mag kan nog niet echt zelf zitten, maar m'n man had hem goed vastgehouden en dat ging ook prima.
Je hebt ook een peuterspeeltuintje bij Carnaval festival in de buurt, misschien is dat ook al wel wat voor jullie kleine.
Vaak heb je van die draaischijven om een attractie in te gaan, zoals bij Fata morgana. Dan is het wel lekker dat je voor je evenwicht je arden vrij hebt met een draagzak. Dat is denk ik de tip waar ik je het meest mee kan helpen 馃榾
Have fun!!!
4 jaar geleden
https://www.efteling.com/nl/park/informatie/bezoekers-met-een-beperking/ontdek-het-park#gallery
Hier kan je een overzicht vinden van alle attracties en waar je in kan met een baby.
4 jaar geleden
Lekker gaan en geniet!
Efteling is goed voorzien voor kleine kindjes en baby鈥檚. Onze kindjes waren beide rond de 3 weken toen we er voor het eerst waren. Wonen er in de buurt en hebben een abonnement.
Hebben laatst keer geslapen in bosrijk is prima en netjes. Goed voorzien. Traphekjes kinderstoelen bedjes.
Overal in het park staan magnetrons. En voor onvoorziene dingen kun je bij ehbo terecht. Bv. Luiers.
In de winkeltjes verkopen ze ook meer als genoeg baby artikelen flessen, speen en bij restaurant het witte paard kun je volgens mij zelfs baby potjes kopen 馃檲
Als je eventueel nog bv geeft is een in lss lavenland zelfs een bv ruimte.
Geniet en maak veel plezier!
Kleine zal zijn ogen uitkijken met al de mooie geluidjes en muziekjes. 馃コ
4 jaar geleden
Met 5'5 maand geweest. Veel attracties hebben baby switch. 1 ouder gaat in de rij staan en de ander gaat met de baby naar de uitgang, als ouder 1 de attractie bezocht heeft meld die zich bij een medewerker neemt de baby over en dan wordt ouder 2 bij de ingang gedropt om de attractie te doen. Wij waren met 2 koppels en konden zo steeds vrij vlot na elkaar de attracties doen.
Carnaval mocht de kleine man mee. Droomvlucht niet (logisch je hangt best hoog).