21 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook! En inderdaad ook ander fruit, maar sowieso elke dag een banaan :)

3 jaar geleden

Aah gelukkig niet de enige. Achja het zal geen kwaad kunnen denk ik toch..

3 jaar geleden

Hier ook bijna elke dag een banaan! Als hij ze ziet liggen is het ook BABAAAN! Tja dan krijg je er 1 hoor🤣 Hij krijgt ook zeker ander fruit maar banaan is favoriet😄 En zolang zijn ontlasting goed is/blijft.

3 jaar geleden

wel best vaak, soms een dagje niet of een halve

3 jaar geleden

Haha hier ook een mega banaan fan, elke dag eentje!

3 jaar geleden

Hier ook. Hij is er gek op!

3 jaar geleden

Hier ook hoor! Word helemaal wild als ik er mee kom aanlopen!

3 jaar geleden

Hier ook wild enthousiast van bananen 😊 ik geef haar over de dag nog wat ander fruit en als ze echt moeilijke stoelgang heeft een paar daagjes geen banaan

3 jaar geleden

Hier is het ook elke dag banaantje. Ander fruit gaat best wel moeizaam helaas.

3 jaar geleden

Hier ook bijna elke dag een banaan. Hij vindt het heerlijk. Hij eet ook wel aardbeien, peer, appel, enz. Soms twee stukken fruit en soms een. Hij wordt altijd helemaal blij als hij een banaan ziet.

3 jaar geleden

Hier elke dag zo een knijp zakje van ellas kitchen met fruit en groente. Puur uit makkelijkheid omdat anders alles weer onder komt te zitten of als ik dat niet wil hem weer moet voeren. Misschien ook een optie? Die van mij wordt helemaal wild als hij het knijpzakje ziet

3 jaar geleden

Hier ook vaak banaan! Ze is er dol op en ze eet t ook altijd op. Ander fruit gaat vaak moeizamer dus ik combineer ook vaak. Wil t ook niet elke dag geven ben bang dat ze anders verstopt raakt 😝

3 jaar geleden

Hier ook vrijwel dagelijks een banaan of knijpfruitje met banaan. Moet hem wel snel pellen anders gaat hij er met schil en al in 🤣. Om het poepen zou ik mij niet te druk maken. Darmen wennen er nu al aan. Nog even en mijn kind veranderd in een aapje dat een banaantje eet 🤣.

3 jaar geleden

Hier ook wel… hij eet het zo graag.

3 jaar geleden

Jahoor hier 1 of soms zelfs 2 bananen per dag. 😂 Als ze overstuur is en ik zeg ‘banaan’ dan is het weer goed.

3 jaar geleden

Mijne krijgt daardoor harde ontlasting. Dus ik probeer om de dag of om de 2 dagen te geven.

3 jaar geleden

Mijn kind erg er bijna drie per dag joh, crazy bananenlover

3 jaar geleden

Reactie op Skye

Mijn kind erg er bijna drie per dag joh, crazy bananenlover
Oh wow haha! Het kan nog veel meer dus haha Eet ze geen brood bijvoorbeeld?

3 jaar geleden

Mijne is er gek op maar krijgt echt harde ontlasting ervan wat gelijk echt moeizaam gaat. Ik geef het haar nu echt zo min mogelijk ondanks ze er gek op is

3 jaar geleden

Die van ons heeft een hele tijd veel bananen gegeten (1-2 per dag), momenteel is het wat minder en eet hij meer ander fruit. Ik vind het altijd wel fijn als hij 't eet, dan weet ik zeker dat hij genoeg heeft gehad 😊