Zijn er meer dreumesen die elke dag een banaan eten?
Hier is dit al best lang zo. Vind het zoo makkelijk. En het vult en is gezond.
Maar ik weet niet of het kwaad kan?
Ander fruit (appel, peer, mandarijn, mango, druiven, aardbei) krijgt ze ook.
Hier ook bijna elke dag een banaan! Als hij ze ziet liggen is het ook BABAAAN! Tja dan krijg je er 1 hoor🤣 Hij krijgt ook zeker ander fruit maar banaan is favoriet😄 En zolang zijn ontlasting goed is/blijft.
Hier ook wild enthousiast van bananen 😊 ik geef haar over de dag nog wat ander fruit en als ze echt moeilijke stoelgang heeft een paar daagjes geen banaan
Hier ook bijna elke dag een banaan. Hij vindt het heerlijk. Hij eet ook wel aardbeien, peer, appel, enz. Soms twee stukken fruit en soms een. Hij wordt altijd helemaal blij als hij een banaan ziet.
Hier elke dag zo een knijp zakje van ellas kitchen met fruit en groente. Puur uit makkelijkheid omdat anders alles weer onder komt te zitten of als ik dat niet wil hem weer moet voeren. Misschien ook een optie? Die van mij wordt helemaal wild als hij het knijpzakje ziet
Hier ook vaak banaan! Ze is er dol op en ze eet t ook altijd op. Ander fruit gaat vaak moeizamer dus ik combineer ook vaak. Wil t ook niet elke dag geven ben bang dat ze anders verstopt raakt 😝
Hier ook vrijwel dagelijks een banaan of knijpfruitje met banaan. Moet hem wel snel pellen anders gaat hij er met schil en al in 🤣. Om het poepen zou ik mij niet te druk maken. Darmen wennen er nu al aan.
Nog even en mijn kind veranderd in een aapje dat een banaantje eet 🤣.
Mijne is er gek op maar krijgt echt harde ontlasting ervan wat gelijk echt moeizaam gaat. Ik geef het haar nu echt zo min mogelijk ondanks ze er gek op is
Die van ons heeft een hele tijd veel bananen gegeten (1-2 per dag), momenteel is het wat minder en eet hij meer ander fruit.
Ik vind het altijd wel fijn als hij 't eet, dan weet ik zeker dat hij genoeg heeft gehad 😊