22 Reacties

5 jaar geleden

Heb ooit gelezen dat je symptomen dan erger zijn. Maar zelf heb ik geen vergelijking materiaal

5 jaar geleden

Lees graag mee... hier hetzelfde geval🙈🙈🙈 alleen week later echo

5 jaar geleden

Ik ga dit ook even volgen... Heb ook een gevoel dat het er 2 zijn, maar dat komt meer omdat het bij ons in de familie zit 🤭

5 jaar geleden

Ik ga dit ook even volgen... Heb ook een gevoel dat het er 2 zijn, maar dat ...
Ja bij ons dus ook 🙄😁

5 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Lees graag mee... hier hetzelfde geval🙈🙈🙈 alleen week later echo
Ja de sypmtomen begonnen al heel vroeg bij mij dus k d8 gelijk een test halen en bingo 5 dagen voor mijn ong 🙄 en ik las op internet als je zwanger bent van een tweeling dat het al veel eerder begint

5 jaar geleden

😁

5 jaar geleden

Ik ben nu 9 weken zwanger van een tweeling. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, omdat ik voor de eerste keer zwanger ben. Ik merk dat ik erg moe ben, mijn borsten met 4 weken zwangerschap al een cupmaat gegroeid waren en dat ik om de 1,5 uur iets moet eten anders word ik erg duizelig. Of dit ook zo is bij een zwangerschap van 1 weet ik niet.

5 jaar geleden

Ik had ook een voorgevoel.. En toch "maar" één. Aan de ene kant denk ik jammer en aan de andere kant denk ik beter.. Zo een tweeling zwangerschap neemt natuurlijk veel risico's met zich mee en dat kan ik er niet bij hebben. En ik geloof er sterk in, dat je krijgt wat je voorgeschreven staat. Alles is dus altijd hartstikke welkom❤️

5 jaar geleden

Ik was erg moe toe ik zwanger was van een tweeling... maar nu ben ik ook moe (heb nog geen echo gehad). Verder had ik niet echt veel kwaaltjes in het begin van de zwangerschap.

5 jaar geleden

Toen ik tegen mijn vk zei dat ik al weken hondsberoerd ben voor eerste echo, zei ze 'je hebt er toch niet stiekem twee ingestopt he' (echo bleek een kindje), dus zal vast iets in zitten hoe erger de symptomen, hoe meer HCG,hoe meer last...

5 jaar geleden

Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat het er twee zijn omdat mijn symptomen nog al erg zijn volgens hem lees; 24/7 misselijk, cupmaat groter, pijnlijke borsten, buik is nu al enorm. Ik wacht rustig af tot de echo, dit is mijn 1e zwangerschap en zou nu 7 weken moeten zijn.

5 jaar geleden

Nou.. ik kan het je vertellen want wij weten nu sinds een week dat we een tweeling krijgen ♥️♥️ Ten eerste had ik echt een mega knaltest terwijl ik 1 dag overtijd was. 2 mega dikke rode strepen! Ten tweede ben ik me toch een partij gigantisch misselijk geweest!! Niet normaal! Gelukkig zonder overgeven maar pffff.. heb nu “emasafene” en das een geschenk uit de hemel! Ten derde.. ben ik moe en wil ik alleen maar slapen... terwijl ik in lockdown zit met mn werk en geen flikker doe (bijna) ben ik toxh moe moe moe En mn buik! Je kunt echt al zien dat ik zwanger ben terwijl ik nu 9 weken ben Ik was eerst in shock toen ik het hoorde maar nu het geland is denk ik: wauwwww wat een wonder! ♥️♥️

5 jaar geleden

Hoeft niet altijd! Ik ben nu misselijker dan toen ik zwanger was van mijn tweeling en volgens de vroege echo is het er nu maar 1... ik heb wel altijd een voorgevoel gehad mijn barbies hadden ook alleen maar tweelingen 🤣 oudste zoon is ook een tweeling maar dan van sterrenbeeld 😅 had wel met 10 weken een flinke buik maar zoon was net 1 dus daar weet ik het aan dat ik snel groeide.. verder had ik toen dus niet extra zoveel klachten..

5 jaar geleden

Ik ben morgen ook 9 weken zwanger van een tweeling. Ik ben voor het eerst zwanger dus kan ook geen vergelijking maken.. Maar heb niet het gevoel dat mijn klachten heel extreem zijn. Herken wel de klachten die hier al benoemd werden. Veel honger (ook snachts wakker worden van de honger) en erg moe. Verder wel een stuk grotere, maar niet perse pijnlijke borsten. En sinds een aantal dagen last van mijn onderrug/stuitje?

5 jaar geleden

Mijn 1e zwangerschap was alleen last van de borsten (is een miskraam geworden met 7 a 8 weken). Mijn 2e zwangerschap was een tweeling met weer last van borsten en super misselijk en nog wel meer kwaaltjes. (Dit werd een vanishing twin met 8 a 9 weken) misselijkheid heeft tot 19 weken geduurd en vanaf 21 weken terug opnieuw misselijk. Nu 3e zwangerschap weer precies dezelfde klachten als bij 2, morgen de echo dus ben benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op S-ha91

Nou.. ik kan het je vertellen want wij weten nu sinds een week dat we een t ...
Een knaltest zegt niets.. Ik kreeg bij al mn zwangerschappen ruim voor nod knallers. Na nod waren ze dikker en donkerder dan de controlestreep. En het is toch elke keer 1 baby.🤣 Je hebt ook zwangeren van een tweeling die pas na nod een licht positieve test in handen hebben. Zegt dus niet zoveel!

5 jaar geleden

Een knaltest zegt niets.. Ik kreeg bij al mn zwangerschappen ruim voor nod ...
Nja je hebt natuurlijk meer hcg hormonen in je lichaam dus de kans dat je 2 dikke strepen hebt is wel groter 🙈 maar kan natuurlijk per persoon verschillen he

5 jaar geleden

ik ben op dit moment zwanger van een tweeling , het enige waar ik echt veel last van heb ik van buikpijn, maar volgens de gynacoloog komt dat omdat de baarmoeder dus meer moet oprekken omdat er 2 kindjes in mijn buik zitten ipv 1

5 jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad, ik was in verwachting van een drieling. Twee hebben het niet gered, stiekem opgelucht omdat wij al gezegd zijn met twee prachtige kindjes en onze nieuwe aanwinst was een ongelukje, schoot zo door de pil heen. Gefeliciteerd iedereen met een meerlingen zwangerschap!!

5 jaar geleden

Reactie op S-ha91

Nou.. ik kan het je vertellen want wij weten nu sinds een week dat we een t ...
Ja bij mij een hele duidelijke 2 strepen voor me ong 😁