5 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hier ook over nagedacht. Mijn zoontje licht nu ook graag op zijn buik en ik vind het ook maar eng. Overdag hou ik de Camara in de gaten en laat ik hem op zijn buik slapen. Zodra ik ga slapen draai ik hem op zijn rug en trek ik de deken strak onder het matras.
Ik moet even kijken hoe ik dit nu met dit weer ga doen als het dekentje weg kan..
2 jaar geleden
Ik kan niet meer zonder!!! Ben draagt hem vanaf 2 weken oud en is nu 7 maanden en 8 dagen.
Ik was hem van de week vergeten op te laden. Heb geen oog dicht gedaan tot ik op de app zag dat hij voldoende opgeladen was. Snel de band omgedaan en toen kon mama ook heerlijk slapen.
Je kunt instellen welke meldingen je wilt ontvangen. Als je kindje een buikslaper is zou ik de geluidsmeldingen bij positie uitschakelen. Anders doe je geen oog dicht 😅.
Voor ons is hij de investering meer dan waard.
Houdt er alleen rekening mee dat de huidtemperatuur niet altijd overeenkomt met de kerntemperatuur. Een hoge huidtemperatuur hoeft niet persee op koorts te wijzen. Kan ook een hoge omgevingstemperatuur zijn en andersom. Zelf kan ik het enorm koud hebben en tegelijkertijd mijn handen warmen aan mijn buik 😅.
Ohja op het oplaadstation zit een knopje daarmee kun je de monitor aan en uit zetten net als in de app. Zet hem echt uit voordat je de band afdoet, anders gaat eerst je telefoon als een malle dat je kind niet meer ademt en vervolgens hangt je partner in paniek aan de telefoon omdat je kind niet meer zou ademen. Is mij 1 keer overkomen 🤫. Evenals schakel hem uit voordat je gezellig gaat wandelen of überhaupt het verbindingsgebied uitgaat. Als je niet storen op je telefoon gebruikt houdt er dan erg in dat je via je meldingeninstellingen van je telefoon moet instellen welke meldingen er tijdens niet storen wel geluid mogen maken en welke niet. Ook hier weer anders doe je bij een beetje pech geen oog dicht.
Ik ga genieten van mijn nachtrust. Mijn telefoon gaat vanzelf als een leipe als Ben in nood is. Voor alle andere gevallen gaat sirene Ben vanzelf af 😅.
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Ik kan niet meer zonder!!! Ben draagt hem vanaf 2 weken oud en is nu 7 maan ...
Bedankt voor je tip! Heb er direct een aangeschaft en heb veel meer ontspannen kunnen slapen! Je vertelt dat als je de riem af doet hij direct geluid maakt maar dat was bij mij niet het geval. Hij registreerde alles gewoon verder. Als ik 'm op zijn kop had liggen stond er dat mijn baby op de buik lag maar er stond niets over de ademhaling. Heb ik iets verkeerd ingesteld?
2 jaar geleden
Reactie op Catharinax
Bedankt voor je tip! Heb er direct een aangeschaft en heb veel meer ontspan ...
Nee klopt binnen een sec of 45 a 60 is het, mijn vriend zei het na het plaatsen nog, maar mijn rectivicatie is nooit geplaatst. Mogelijk was ik weer afgeleid door zoonlief 🤪. Voor mijn gevoel was het toen direct 😅.
Hij heeft een kleine vertraging inderdaad. Wij gebruiken hem alleen snachts 😅. Hij gaat bij de laatste luier om en pas aan als de kleine zijn bedje ingaat en uit zodra ik hem uit zijn bedje haal.