15 Reacties
4 jaar geleden
Met mijn oudste zoontje (nu alweer 5 jaar) was ik naar CenterParcs geweest toen hij 3 maandjes was. In baby bedje laten slapen en was prima. Niet luxe kwaliteit, maar was prima te doen. Wel moet je wat dieper bukken om hem of haar neer te leggen of op te pakken. Ligt laag.
Bij mijn jongste zoontje waren we geweest toen hij 2,5 maand was. We hebben toen bewust gekozen om co-sleeper mee te nemen. Omdat ik dat toch een prettiger idee vind, ook omdat hij dan direct naast je ligt (wel alle wandjes omhoog geritst). Bij mijn jongste zoontje had ik toen geen co-sleeper
4 jaar geleden
Ze hebben er een houten stevig campingbedje ons zoontje wou nooit in de onze toen 10 maanden oud, maar heeft daar heerlijk in geslapen fijne vakantie
4 jaar geleden
Reactie op Denisesanders
Ze hebben er een houten stevig campingbedje ons zoontje wou nooit in de onz ...
Dat klinkt positief.
4 jaar geleden
Wij komen net terug, was prima te doen! Misschien voor de frissigheid even een doekje er overheen doen, ik vraag me soms af hoe vaak die dingen worden afgedaan.
De eerste twee nachten werd ze iets meer wakker dan normaal, maar volgens mij was dat omdat ze het koud had en moest wennen aan de nieuwe omgeving. Daarna sliep ze hetzelfde als thuis!
4 jaar geleden
En zijn het wel fijne lakentjes van dat babybed dek pakket of hebben jullie je eigen lakens meegenomen?
4 jaar geleden
Ze hebben houten bedjes, in principe prima en degelijk spul!
Ik sop het hele bedje inclusief matras wel helemaal voordien.
Matrassen zijn wel erg hard. Voor een peuter prima vind ik, maar voor een kleintje wel erg hard..
Onze dochter was ongeveer 4 maand, en baalde dat ik eigen matras niet had meegenomen. Binnenkort gaan we weer, en neem ik eigen matras mee voor onze dochter.
Onze zoon van 2 slaapt er prima op!
4 jaar geleden
Dikke prima. Je eigen molton en hoeslakens mee en gaan met die banaan. Enige is dat ze wel heel diep zijn haha dus kon onze dochter geen kusje meer geven als ze al in bed lag wahahaha
4 jaar geleden
Babybedjes op centerparcs zijn super fijn! Let wel even op als je het babybeddengeod pakket besteld (€10,00) krijg je een dekbedje met hoeslaken en dekbedovertrekje. Wij nemen dit pakket er niet meer bij (alleen eersre keer, maar hadden ook zelf bij) en nemen gewoon zelf een hoeslaken en dekentje mee. Vind Ben ook wel fijn, een vreemd bed is al gek genoeg 🤪.
4 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Babybedjes op centerparcs zijn super fijn! Let wel even op als je het babyb ...
Ja hier was ik idd over aan het twijfelen. Ze mogen toch nog niet onder een dekbed. Maar was bang dat onze hoeslakens misschien niet over het matrasje zouden passen qua grootte.
4 jaar geleden
Bij ons zat er schimmel op het matras. Gelukkig na bellen wel een nieuwe gekregen maar voor ons nooit weer!