29 Reacties

4 jaar geleden

Niet eerder van gehoord? Waar zou dat goed voor zijn? :)

4 jaar geleden

Sinds week 37 😊 tot nu toe geen effect

4 jaar geleden

Ja ik eet wel een aantal dadels per dag. Maar soms vergeet ik het ook wel hoor. Sinds week 34 ook overigens.

4 jaar geleden

Hier sinds 37.5. had eerder willen starten maar vergeten;p nog geen effect van te merken

4 jaar geleden

Gisteren begonnen met het eten van 6 dadels per dag . Splits hem wel op in 3 ochtend en 3 middag/avond anders is het zoveel. Ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van andere dus ik volg even. Ben morgen 36 weken

4 jaar geleden

Ik ben ook gestart! Ik roer ze s ochtends door m’n yoghurt met kaneel en dan overdag nog een paar uit de hand. Vind het nu heel lekker maar denk wel dat ik het over een tijdje zat ben dat héle zoete maar goed: wie weet helpt het🙏🏻

4 jaar geleden

Waar is dat goed voor ?

4 jaar geleden

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt o.a. dat: Bij vrouwen die dadels aten de ontsluitingsfase bijna 7 uur korter duurde! Bij 96% van de vrouwen die dadels aten, de bevalling natuurlijk op gang kwam. Het eten van dadels kan ervoor zorgen dat de natuurlijke weeën worden versterkt en dat er meer weeën op gang komen. Anders even googelen :-) Interessant om te lezen en wat mij betreft: baat t niet dan schaad t niet. Ik maak trouwens elke avond een smoothie met 6 dadels, een halve banaan, gecrusht ijs en magere yoghurt. Echt lekker 😊

4 jaar geleden

Hier ook, sinds 34 weken! Idd onder het mom: baat het niet dan schaadt het niet. 2 tijdens iedere maaltijd. Bijvoorbeeld door de yoghurt, maar vul ze ook wel met Philadelphia. Soms kom ik niet aan 6, maar vaak wel. Sowieso 4 per dag. Hopen dat het effect heeft haha.

4 jaar geleden

Ik eet ze hier al van voor m’n zwangerschap. Op m’n lege maag 3. Ben heel benieuwd of het wat gaat doen voor de bevalling en het verloop ervan! Niet de dadels uit de supermarkt trouwens want die zitten vol suiker… Ik bestel ze online bij Royal Ajwa.

4 jaar geleden

Ik eet de ook maar het is mijn niet helemaal duidelijk hoeveel ik er moet eten.

4 jaar geleden

Reactie op Enora

Niet eerder van gehoord? Waar zou dat goed voor zijn? :)
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat: Bij vrouwen die dadels aten de ontsluitingsfase bijna 7 uur korter duurde! Bij 96% van de vrouwen die dadels aten, de bevalling natuurlijk op gang kwam. Het eten van dadels kan ervoor zorgen dat de natuurlijke weeën worden versterkt en dat er meer weeën op gang komen.

4 jaar geleden

Reactie op KimS1988

Ik eet ze hier al van voor m’n zwangerschap. Op m’n lege maag 3. Ben heel b ...
Ja, Ajwa dadels zijn echt goede dadels en zo lekker!

4 jaar geleden

Wauw wat inspirerend en een goede reminder om te lezen dat jullie dagelijks dadels eten! Ondanks de wetenschappelijke voordelen (te lezen op https://www.webmd.com/parenting/eating-dates-health-benefits-while-pregnant) wordt het namelijk vanuit de Islam aangemoedigd om als zwangere dadels te eten… daar Maria deze ook at tijdens de bevalling van Jezus! :-)

4 jaar geleden

Reactie op KimS1988

Welke bestel je dan precies bij hun?

4 jaar geleden

Reactie op Sandy87

Welke bestel je dan precies bij hun?
De royal Ajwa dadel. 12,50 per doos

4 jaar geleden

Reactie op KimS1988

De royal Ajwa dadel. 12,50 per doos
Besteld! Ik ben benieuwd 😊

4 jaar geleden

Reactie op KimS1988

Dankjewel voor de tip, ik heb ze meteen besteld!

4 jaar geleden

Ik wist dit echt niet, maar wat een mooi en oud gebruik is dit! Ik ben benieuwd of het gaat helpen, en zo niet dan is het ook niet erg, ik hou heel erg van dadels dus nu voel ik me nog beter als ik ze eet😎

4 jaar geleden

Ik vind zes dadels eten best veel 🤭. Je kan ook thee zetten van Chinese dadels, gojibessen en chyrsanteum, kun je halen bij de toko. Ik eet wel wat dadels, en probeer het elke dag te doen maar ben nog niet zo braaf. De frambozenbladthee drink ik wel braaf dagelijks 😄. Volg je toevallig ook de tips van Doute van Dubbelzen en haar 9 maanden podcast?