25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jurst

Helaas hier ook een andersom verhaal. Ik heb een geplande keizersnede gehad ...
Oh heel erg herkenbaar. Ik mis echt dat ze dit niet meer uitleggen bij een verloskundige praktijk. Je krijgt vragen/advies over inknippen en hechten of ze foto's mogen maken. Maar dan ook 0 keer iets gehoord over een keizersnede. Anders had ik bijv. Gekozen over een gentle keizersnede. Ik werd ook naar de uitslaapkamer gebracht. VRESELIJK je wil je toch bij je kind zijn? Ik kan er nog steeds niet bij dat ze dit hebben gedaan. Ik kon niet bewegen was helemaal kapot. Ben spontaan in huilen uitgebarsten toen kwamen ze naar mij toe lopen. Wat ik nog kon uitbrengen was ik wil naar mijn kind! Uiteindelijk hebben ze dat gedaan. Maar ik kan er nog steeds niet bij dat ze dit bedenken. Je kan toch ook naast je kindje slapen. Traumatisch is dit gewoon.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh heel erg herkenbaar. Ik mis echt dat ze dit niet meer uitleggen bij een ...
Ja en het lag niet aan de protocollen, ze hebben meerdere keren gebeld dat ik opgehaald mocht worden. Maar er kwam gewoon nog niemand, terwijl een moeder naar haar kind brengen toch prioriteit heeft, zou je denken. En zeker met 4 koffie drinkende kletsend verpleegkundigen op de verkoever, hadden die mij dan gewoon boven moeten brengen, maarja, daar zijn zij niet voor. Ik accepteer dit echt geen 2e keer. En mij was gewoon gezegd dat we allemaal samen zouden blijven. Maar de dag van tevoren om 15 uur besloten ze dus anders. 17 uur voor ik mij moest melden. Dan kan je ook gewoon geen kant meer op....

één jaar geleden

Ik merk wel dat het mij helpt dat ik hier nu even kan spuien en wat andere ervaringen kan lezen ook. 🤗

één jaar geleden

Oh en ik ga dus naar een ander ziekenhuis nu, waar ze gentle doen indien gepland en hun best doen bij spoed. Maar volgens mij kan hier dus mijn man niet blijven slapen, dus dat is dan ook weer niks. Maar verder zit er niet echt iets in de buurt en ik heb vorige keer 20 minuten naar huis rijden al als heel heftig ervaren, 48 uur na de operatie.

één jaar geleden

Reactie op Jurst

Oh en ik ga dus naar een ander ziekenhuis nu, waar ze gentle doen indien ge ...
Ja is ook heftig. Zo stom dat je partner er niet kan slapen. Dat hadden ze tegen mij ook gezegd. Dat het fijn was dat het toch nog kon. Ja uh? Hoe moest het anders dan. Huilende baby naast mij en ik kan er niet bij? Ja is ook belangrijk om het melden ik zou ook een gentle keizersnede dan willen. Maar dat moet voor zover dat mogelijk is gewoon standaard gedaan worden. Zo onmenselijk soms.