12 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg... Ben ook heel benieuwd

4 jaar geleden

Ik heb wel ervaring met mamaloes zelf, soms leveren ze een maand later en soms heb je het zo binnen. Met een kinderwagen is het misschien niet zo een probleem, alleen laatst met speelgoed voor m'n zoon wel. Hij is er alweer te groot voor, terwijl het nog geen eens geleverd is . Ik zal wel echt eventjes bellen met ze betreft de voorraad en min max levertijd

4 jaar geleden

Daarnaast is een kinderwagen met 4 wielen stabieler op de weg 馃拫

4 jaar geleden

Voor ons eerste kindje een wagen van mamaloes gehad.. lang op moeten wachten maar hij was wel prachtig! Dit keer een 2e hands mutsy gekocht.

4 jaar geleden

Ik ben tevreden over mamaloes. Heb denk ik 3 keer iets bestel daar en het wachten duurde bij mij niet lang Let wel, zoals bij alle wagens, op de wielen en de stof. Ik had ruim half jaar terug daar een buggy besteld. Die wieltjes stonden binnen no time scheef en er zat al een scheur in de stof. Maar dat hebben ze toen heel netjes afgehandeld en meteen geld terug gekregen. Later een andere wandelwagen gehaald daar en die is helemaal naar wens! Daar is het ook niet zo duur..

4 jaar geleden

hey ! wat een herkenbare set ! die heb ik ook aangeschaft haha ! ik vind hem echt top ! ( heb nog niks gebruikt hoor maar in elkaar zetten is echt een eitje en hij is super makkelijk in de bewegingen ) 馃槉

4 jaar geleden

Niet met de kinderwagens. Maar wel al vee spullen daar aangeschaft ! En tevreden. We een koopje zeg jemig.

4 jaar geleden

zelf heel erg tevreden! voor ons 1e kindje daar de kinderwagen gehaald! wij hadden de Gala 3 in 1 gehaald enige waar je wel op moet letten is mocht je een isofix stoel willen moet je even kijken of vragen of de maxicosi daar voor gemaakt is:)

4 jaar geleden

Is opzich wel een betrouwbare site. Alleen zulke aanbiedingen zijn heel verleidelijk, maar ze zijn altijd die prijs. Dus ga rustig een paar weken zoeken en prijzen vergelijken, want je ziet dit en denkt oh 150 euro korting, maar dat is dus niet zo 馃き馃檲

4 jaar geleden

Zijn de wielen van de 3 in 1 luchtbandjes?

4 jaar geleden

Ik heb er net m鈥檔 eerste bestelling geplaatst! 3 in 1 kinderwagen en wat lakenstjes enzo. Die 3 in 1 kinderwagen kan tot 22 kilo, ik ga maar een proefritje maken met m鈥檔 dochter van 4,5 jaar (als ze er tenminste in wilt 馃ぃ) ben benieuwd!

4 jaar geleden

Ik heb deze daar gekocht. Met 2 dagen thuis bezorgd, alles netjes. Ben er heel blij mee 馃槉