13 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de 4moms mamaroo 4. Ik vind het heerlijk. Bij de eerste ook gehad. Echt heel fijn. Die wiegt in verschillende standen. Bepaalde tijden is onze kleine echt heel onrustig. Dus door de mamaroo komt hij tot rust en heb ik mijn handen vrij om even op te ruimen of de oudste naar bed te brengen. Ja de mamaroo 4 is wel prijzig. Maar ben er echt heel blij mee. Ook op afstand te bedienen via de app. Tip kijk even op marktplaats. Daar staan echt nog hele mooie. Voordeel dat je de hoezen eraf kunt ritsen en kunt wassen.

4 jaar geleden

Wij hebben er een van 4baby via MamaLoes. Dit is een swing en je kan een klipje om zetten zodat de kleine hem zelf als wipstoel kan gebruiken. Bij ons bevalt hij goed vooral voor de prijs👍

4 jaar geleden

Wij hebben de mammaroo echt fantastisch 😋🥳

4 jaar geleden

Wij hebben de mamaroo deze is echt top muziekje erop En onze kleine man zit er heel lekker rustig in🥰 hij vindt heerlijk om er in te zitten.

4 jaar geleden

En als we een nieuwe zouden kopen? Onze man is nu zeker wel 60cm en weegt 5,5 kilo zo ongeveer. Zal er dan nog een verkleiner bij moeten bij een mamaroo? Kan dat niet echt vinden en wil het bestellen daar ikzelf nog geen auto mag rijden en m’n man druk is met werken……

4 jaar geleden

Reactie op happy-us

En als we een nieuwe zouden kopen? Onze man is nu zeker wel 60cm en weegt ...
Onze man is 55cm kan morgen wel even voor je testen zonder verkleiner erin hoe die dan zit. Ik denk dat het met 60cm wel zonder kan hoor.

4 jaar geleden

Reactie op wianne

Onze man is 55cm kan morgen wel even voor je testen zonder verkleiner erin ...
Ja en anders bestel ik eerst zonder dan komt die morgen meteen binnen 😅 en als jij dan zal kunnen testen wat beter is dan kan die ik verkleiners altijd nog bestellen. Dus als je het mij morgen zal kunnen laten weten hoe en wat zal helemaal super zijn!!

4 jaar geleden

Reactie op happy-us

En als we een nieuwe zouden kopen? Onze man is nu zeker wel 60cm en weegt ...
Ja denk dat het wel kan hoor. Je kunt hem naar achteren zetten. Dan ligt hij in de wieg. Desnoods helemaal zo inbakeren met een deken. Dan ligt het wel stevig.

4 jaar geleden

Reactie op happy-us

Ja en anders bestel ik eerst zonder dan komt die morgen meteen binnen 😅 en ...
Het kan prima zonder hoor. Heb het even geprobeerd. Hij zakt er wat meer in maar, nu is ons mannetje ook heel fijn🥰 succes met uitproberen hier vindt die het helemaal geweldig

4 jaar geleden

Reactie op wianne

Het kan prima zonder hoor. Heb het even geprobeerd. Hij zakt er wat meer i ...
Haha o wat super dat je het hebt getest voor ons!! Nou het komt vandaag binnen zijn benieuwd.

4 jaar geleden

Wat mij trouwens opviel, voor de mamma’s die het wel echt teveel geld vinden (is ook eigenlijk gewoon zo🥴) je kan m ook huren!!! Dan valt het echt onwijs mee! Bij 12 maanden huren 12,90 per maand. Heb hieronder de link toegevoegd. Wij hebben m ondertussen ook binnen en inderdaad, WAT EEN TOP DING!! https://www.grover.com/nl-nl/products/4moms-mamaroo-4-babywippe?gclid=Cj0KCQjw5JSLBhCxARIsAHgO2SfC4bSid1BU_Px9bJfaRXD4gyb0z6bNZkJ8If9fv5yU49mepizPNkwaAkqCEALw_wcB

4 jaar geleden

Reactie op happy-us

Wat mij trouwens opviel, voor de mamma’s die het wel echt teveel geld vinde ...
Al is 12 maanden wel lang hoor. Wij hebben hem bij de eerste maar 7/8 maandjes gebruikt ofzo. Eigenlijk vanaf 6 maanden niet vaak meer. Gingen we over op de jumper namelijk.

4 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Al is 12 maanden wel lang hoor. Wij hebben hem bij de eerste maar 7/8 maand ...
Je kan ook korter maar goed al huur je m 12 maanden, kom je alsnog stukken goedkoper uit als wat ik nu zelf heb gedaan, als je verkopen van de stoel meerekent.