25 Reacties

4 jaar geleden
Geen ervaring met deze specifiek, maar ik zou je zeker wel een rugtas adviseren. Zo veel handiger met ook nog een kind op je arm dan zo'n schoudertas.

4 jaar geleden
Ik heb die van cybex aangeschaft, zijn inderdaad duur, raad aan via marktplaats te kijken heb die van cybex voor 100 euro

4 jaar geleden
Ik heb een vergelijkbare luier tas alleen dan van Disney. Echt de beste keuze die ik heb gemaakt! Er past een hoop in, heeft een hoop vakjes en aan de achterkant onderin zit een rits dat wanneer je iets van onderin nodig hebt je er zo bij kan zonder de hele tas te legen.
Wij gebruiken hem nogsteeds voor onze tweejarige. En geloof me er past echt veel in!
Voorkant hebben wij luier zakjes, bepanthen, sudo crème en poeder zitten (eerder zaten hier haar flesjes in omdat er koel/warmhoud stof inzit.
Ene zijvak zonnecreme, andere kant is speciaal voor de luier doekjes. Hoofdvak heeft een klein ritsvakje hier hebben wij knipjes, elastiekjes, thermometer en zetpillen inzitten (eerder ook d'r speen. Dan heeft de binnenkant nog 4 open kleine vakjes daar hebben wij dingen als sokjes rompertjes, petje, een knuffeltje en een pyama in zitten en dan hebben we nog het hoofdvak zelf en daar hebben we een reserve set kleding, slaapzak en luiers inzitten.
Voordeel, je kan overal zo bij en je kan hem overal mee naar toe sleuren omdat je er eigenlijk nooit echt wat in hoeft te wisselen of aan te vullen. En papa vind het niet zo erg om mee te lopen!

4 jaar geleden
Deze stond op mijn lijstje, schijnt erg fijn te zijn. Zelf geen ervaring mee. Maar thanks voor de tip. De tas is idd nu met flinke korting

4 jaar geleden
Reactie op Nope
Ik twijfel over deze, stuk goedkoper maarja ook geen zin in uiteindelijkde ...

Jaa ook mooi hè. Had die ook gezien.
Hij lijkt mij alleen zo klein dus daar twijfelde ik over. Altijd zo lastig in te schatten.

4 jaar geleden
Je kan (ongeveer) de zelfde luiertas op alieexpres kopen voor 25 euro. Een vriendin van mij gebruikt hem en hij is na een jaar nogsteeds goed. Is echt bijna precies dezelfde tas! Ik ga hem daar dus bestellen.

4 jaar geleden
Ik heb deze van Alie. Vooral omdat ik de luiertassen echt weinig gebruik 😅 deze heeft er een bedje achter dus leek me praktisch.. 🙈🤭

4 jaar geleden
Reactie op Kaasco
Deze hebben wij via Aurela besteld.Veel te duur, 60 euro! Wij vonden hem ni ...
Ja had m ook ergens gezien voor 70,- ofzo. Vond dat idd te duur dus direct op Ali besteld. Ik heb bij de 1e bijna geen luiertas gebruikt dus we gaan t zien nu.. 😉

4 jaar geleden
Reactie op Shannie123
Je kan (ongeveer) de zelfde luiertas op alieexpres kopen voor 25 euro. Een ...
Heb je ook een linkje?

4 jaar geleden
Ik heb ook zo'n tas van een ander merk maar qua vormgeving precies dezelfde. Ik vind hem heel fijn! Alles past erin en het blijft geordend en netjes door de vakjes, handig om alles snel terug te vinden. Vond hem ook heerlijk lichtgewicht. Had eerst een andere maar die was onhandig.

4 jaar geleden
Ik heb ook zo'n rugtas, ideaal! Eerder had ik zo'n standaard soort grote heuptas, deze draagt veel makkelijker. Onze dochter is nu twee en wij gebruiken deze tas nog dagelijks. Ik zou geen andere met willen.

4 jaar geleden
Hier ook een rugtas! Kan het zeker aanraden! En uiteindelijk is een luiertas ook maar gewoon een tas hoor, onzin om er enorm veel voor te betalen (tenzij je hem gewoon heel tof vindt natuurlijk). Enige zijn de vele vakjes en soms een speciaal vakje met isolatie voor flesjes. Maar in praktijk neem ik lege flesjes mee en warm water in een thermoskan, dus isolatie nooit nodig gehad ;)