12 Reacties

één jaar geleden

Ja hebben wij! Heel ideaal, want ze zit er prima zelf in. Wel echt bij blijven hoor, want het badje is groot genoeg om er wel in om te vallen. Hier nooit gebeurd, maar zie haar wel eens wat heen en weer 'glijden'.

één jaar geleden

Wij hebben hem ook. Ik vind hem erg fijn! Mijn zoontje (14 mnd) is inmiddels op ontdekkingstocht en probeert er soms uit te klimmen, dus ik blijf er ook altijd bij.

één jaar geleden

Reactie op -Pip-

Ja hebben wij! Heel ideaal, want ze zit er prima zelf in. Wel echt bij blij ...
Jaa zou er zeker ook bij blijven, maar meer dat we niet constant gebukt hoeven te zijn, wat nu bij het normale badje wel zo is. Hebben ze wel genoeg speelruimte? Onze zoon speelt graag met zn badeendjes enzo

één jaar geleden

Ideaal badje, bij m’n oudste gebruikt en nu weer bij ons meisje van een jaar, zeker aan te raden!

één jaar geleden

Hier zijn we er onwijs blij mee! We hebben hem vanaf 7 maanden in gebruik. Mijn zoontje vindt het geweldig.

één jaar geleden

Wij gebruiken het ook elke dag voor ons zoontje van 1. Het is zo ideaal!

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Jaa zou er zeker ook bij blijven, maar meer dat we niet constant gebukt hoe ...
Jahoor! Daar is genoeg ruimte voor

één jaar geleden

Wij gebruiken hem al een aantal jaar en nu nog steeds elke keer bij mijn zoontje van 3 jaar en dochter van 1 jaar. Beide kunnen er goed in zitten. De jongste inderdaad niet zonder erbij te staan, want ze gaat wel steeds staan in het badje om zich daarna met een plons te laten vallen. Maar het zitje is wel erg fijn want daardoor glijden ze nooit onderuit. Dus zeker een aanrader :)

één jaar geleden

Wij hebben hem cadeau gekregen, en zijn er super blij mee! Dochtertje van 15 maanden geniet van elke bad moment!

één jaar geleden

Ja deze is echt geweldig! Iedere cent waard… ze kunnen er goed in zitten en hebben nog voldoende ruimte om te spelen!

één jaar geleden

Dit ding is echt een onwijs goede aankoop geweest!! Wij gebruiken m al best wel lang!! Sinds hij kan zitten eigenlijk 🙈 ik was idd het bukken en moeilijk doen super beu. En hij heeft er nog steeds veel plezier van

één jaar geleden

Hij is ideaal! Ik verkoop m toevallig op Vinted. M’n meisje van 4 is nu te groot. Het is een top ding!