7 Reacties

één jaar geleden

Bij mn 3e kindje had ik bloedingen vanaf de 5e week tot ongeveer 32 weken af en aan... ze word in November 8 🥰

één jaar geleden

Reactie op Kentry

Bij mn 3e kindje had ik bloedingen vanaf de 5e week tot ongeveer 32 weken a ...
Wat stel je me gerust met deze woorden! Het kan alle kanten op gaan. Maar dit zorgt weer voor een positievere vibe! 😘😘😘

één jaar geleden

Ik weet nog goed dat ik bij mijn 2e zwangerschap (de 1e was een missed abortion) tijdens onze vakantie in Zuid Amerika een paar lichte bloedingen heb gehad. Wat ben ik toen bezorgd geweest zeg. Gelukkig kon ik bij terugkomst gelijk een echo krijgen en was daar een mooi kloppend hartje te horen. Inmiddels is mijn zoon 3 😊. Ik hoop dat het bij jou ook goed afloopt!

één jaar geleden

Ach wat een rotgevoel he, ik herken het helemaal! Bij mijn zoontje had ik week 6 en 7 enorme bloedingen, echt felrood bloed ook op momenten. Doodeng! Inmiddels wordt datzelfde zoontje op 3 september 2 🥳 Herken je angst en je machteloosheid, maar volg je verloskundige en probeer te geloven in het positieve! Als het je echt te erg bezig houdt zou je kunnen kijken of je een echo kunt boeken ergens? Ik heb toen op week 7 een echo gehad waar ze het hartje konden zien knipperen. Al met al, veel positiviteit en liefs gewenst en ik hoop op een goede afloop! X

één jaar geleden

Zo naar die onzekerheid. Hier wel een positief verhaal. Met bijna 12 weken dacht ik in mijn broek te plassen zonder dat ik moest plassen. Heel mijn onderbroek en broek zaten onder het bloed, zelfs op de stoel waar ik op zat was het te zien. In paniek naar de verloskundige gebeld, kon direct langskomen en ze hoorde een hartslagje. Moest het weekend rustig aan doen en we zouden maandag contact hebben. Langsgekomen maar ze konden geen hartslag vinden. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar een echo gehad en was alles gelukkig goed. Inmiddels is het een grote gezonde beer van bijna 2. Daarna wel nog een paar keer gehad dat ik bruin bloedverlies heb gehad en er is een keer een groot stolsel uit gekomen, daarna was het bloedverlies voorbij.

één jaar geleden

Hier bij beide zwangerschappen rond de 7 á 8 weken ook lichte bloedingen gehad.. de ene meid is nu bijna 2 en van de 2e nu 32wkn zwanger

één jaar geleden

Wat naar zeg. Natuurlijk dat je er van slag van bent. Maar wat je wel in de hand hebt is hoop blijven houden! Gun jezelf en je wondertje die hoop, en hopelijk komt alles goed.