23 Reacties

één jaar geleden

Ik had in de wolken slaapcoach , die is niet zo duur maar wel heel fijn. Zoekt ook via whatsapp contact om de dag om te peilen hoe het gaat en dwingt niks op waar je je niet fijn bij voelt. https://instagram.com/indewolken_kinderslaapcoach?igshid=YmMyMTA2M2Y=

één jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Ik had in de wolken slaapcoach , die is niet zo duur maar wel heel fijn. Zo ...
Heeft het ook echt gewerkt? Heb je vooruitgang gezien?

één jaar geleden

Wij hadden slaaptipsvoorbabys. Daar kun je ook een telefonisch consult doen van een uur. Dat is niet zo duur. Hele goede ervaringen mee! Heel goed geholpen. Succes!

één jaar geleden

Hier ook een goede ervaring met slaaptipsvoorbabys. Wij hadden een telefonisch consult en het heeft echt geholpen!

één jaar geleden

Heeft het ook echt gewerkt? Heb je vooruitgang gezien?
Ja gelukkig wel. Met slaapregressies niet maar dat is niet gek. Buiten dat sliep ze niet mens weer van 18:30 tot 0630

één jaar geleden

https://www.jolienglasoefentherapie.nl/slaap?gclid=Cj0KCQiA14WdBhD8ARIsANao07gSq6vmwrQ6UrJHhbeyk7y4yyMcMaDvCFvNWwJelDWNTrzFOvMxHe0aAoQKEALw_wcB

één jaar geleden

Jolien Glas heeft ons super goed geholpen👍🏻

één jaar geleden

Wij ook goede ervaringen met een telefonisch consult bij slaaptipsvoorbabys. Al bij 4 maanden ingeschakeld & sindsdien gaat het super goed

één jaar geleden

Goed dat je er wat aan doet want eraan kapot gaan lijkt me vreselijk :( Ik weet niks over slaapcoaches helaas. Maar misschien heb je naast een slaapcoach ook iets aan het lezen van boeken die over dit onderwerp gaan? Of misschien hulp via consultatiebureau, daar kunnen ze geloof ik gratis via de gemeente iemand laten mee kijken en laten helpen. Dat zeiden ze destijds tegen mij, maar heb het niet gebruikt dus weet het fijne er niet van. Veel succes

één jaar geleden

Ik heb zelf een hele nare ervaring met slaaptipsvoorbabys… als ik er aan terugdenk wordt ik er nog naar en verdrietig van. Ik zou alles van “liefde van een moeder” lezen en luisteren en ze bied ook een cursus aan. Ik heb hier hee veel rust gevonden en veel tips meegekregen!

één jaar geleden

Ik heb zelf een hele nare ervaring met slaaptipsvoorbabys… als ik er aan te ...
Liefde van een moeder heeft een superfijne liefdevolle benadering! De podcasts zijn erg bruikbaar en ze biedt inderdaad diverse cursussen en workshops aan.

één jaar geleden

Bureau van slaap

één jaar geleden

Wij hebben ook een consult van een uur bij slaaptipsvoorbabys gedaan. Heeft hier enorm geholpen!

één jaar geleden

Wij hebben het overwogen maar eerst zelf geprobeerd. Vond het ook erg duur. En we stonden er samen achter. Eerst een gesprek met het consultatiebureau gehad en daarna de estivill methode van het boek slaap kindje slaap ingezet. Dan laat je ze wel met korte intervallen huilen. Binnen drie dagen veel beter en binnen 2 weken hoeft ze überhaupt niet meer te huilen bij het slapengaan. Na 3 maanden nog steeds tevreden 👍.

één jaar geleden

Heb je zelf al slaapmethodes geprobeerd toe te passen. Onze zoon slaapt ook 'rommelig', maar ik weet dat ik er zelf vooral mentaal/fysiek klaar voor moet zijn om verbetering aan te brengen. Ik heb me voorgenomen in de vakantie te starten. Ga het op gevoel doen. Weet bijvoorbeeld echt wel dat hem op mijn schoot in slaap laten vallen een oplossing op korte termijn en niet op lange termijn is. Dus elke dag iets eerder van schoot in bed. Als hij huilt een nieuwe poging. Dit lukte bij mijn dochter prima, hoop bij onze zoon ook. Met mijn dochter daarvoor Estivil uitgeprobeerd maar dat kon ik echt niet aan.

één jaar geleden

Reactie op wave

Heb je zelf al slaapmethodes geprobeerd toe te passen. Onze zoon slaapt ook ...
Hoe heb je dat bij je dochter aangepakt dat het uiteindelijk lukte dat ze in haar eigen bedje slaapt?

één jaar geleden

Op welk gebied slaapt je dochter slecht? Inslapen of doorslapen? Is ze onrustig tijdens haar slaap? Soms kan je met een kleine aanpassing al veel bereiken en dat kost je niets.

één jaar geleden

Reactie op marleenr20

Op welk gebied slaapt je dochter slecht? Inslapen of doorslapen? Is ze onru ...
Inslapen en doorslapen! In de middag is er niks aan de hand dan kan valt ze heerlijk vanzelf in slaap in der bed en slaapt ze goed. In de avond moet ik haar persee wiegen en als ze dan uit eindelijk slaapt wordt ze gewoon enorm vaak wakker. Dan weer voor melk, dan weer zomaar en dan is ze ineens zo een 2 uur wakker, heeeel vaak voor haar speen..

één jaar geleden

Inslapen en doorslapen! In de middag is er niks aan de hand dan kan valt ze ...
Dit hebben wij ook bij alle slaapjes dus ook in de middag, alleen neemt ze geen speen, geen tips sorry maar wel herkenning

één jaar geleden

Reactie op VD22

Dit hebben wij ook bij alle slaapjes dus ook in de middag, alleen neemt ze ...
Ook wel fijn om te weten dat je niet de enige bent 🥺 (hoe gek dat ook klinkt)