10 Reacties

één jaar geleden

Misschien een combi van tanden/kiezen en een virusje ofzo? Hier ook geregeld.

één jaar geleden

Hier ook en soms ook een langere tijd achter elkaar. Zie dan ook wel in fasen weer een stukje kies doorkomen. Rode wangen, veel in z’n mondje met de handjes, enz. Dus wel echt kiezen. Eet wel goed, maar wel heel selectief

één jaar geleden

Ja wij zien inderdaad ook wel wit achteraan dus een kies. Ze komen ook steeds met 2.

één jaar geleden

Ja, dan staat de wasmachine ineens weer volle bak aan. Dat kan wel een paar weken duren 😅. Als het goed door is, stopt het meestal gauw weer.

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Ja, dan staat de wasmachine ineens weer volle bak aan. Dat kan wel een paar ...
Oei, weken ? Amai verschiet ik van. Het zijn wel de kiezen achteraan dit heel dik staat (het tandvlees) momenteel nog steeds en nog steeds geregeld diarree maar verder wel een vrolijk (af en toe driftbuien) kereltje.

één jaar geleden

Ja hoor. Soms wel 8 pampers op een dag toen haar 4 kiezen en 2 zijtanden tegelijk doorkwamen. Heeft een week of 6-8 geduurd 🙈

één jaar geleden

Reactie op Scheirischa

Ja hoor. Soms wel 8 pampers op een dag toen haar 4 kiezen en 2 zijtanden te ...
Ooooh amai oke dan hoef ik me dus geen zorgen te maken. Het begint hier na een week wat meer gebonden te worden.

één jaar geleden

Bij ons ook weken! Nu zijn ze eindelijk door en is het weer normaal!

één jaar geleden

Reactie op Mvgk

Bij ons ook weken! Nu zijn ze eindelijk door en is het weer normaal!
En waren daar intussentijd ook normale poepluiers bij? Wij hebben af en toe ook gewone en dan weer blow outs. En gelig van kleur dan. Begin me na een week en half toch wat zorgen te maken. Ondanks hij goed blijft eten en drinken.

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

En waren daar intussentijd ook normale poepluiers bij? Wij hebben af en toe ...
Heb alvast een afspraak bij de huisarts nog kunnen bemachtigen woensdag