7 Reacties

5 jaar geleden

Mijn vriend en ik gaan twee vaste autostoelen nemen, handiger met ophalen etc bij opa en oma of de kinderopvang uit werk. Merk moet ik zelf ook nog even kijken.

5 jaar geleden

Wij hebben de silas autostoel binnen gekregen. Vaste autostoel vanaf de geboorte tot 3 a 4 jaar. Heb wel een maxicosi maar wil die eigenlijk alleen bij uitzondering gebruiken. Wil voorkomen dat de kleine veel in de maxicosi ligt. Ben ik geen voorstander van. Hebben een mooie wagenbak waar de kleine lekker in kan liggen. Zal vast nog wel momenten tegenkomen dat het niet altijd handig is maar dat neem ik voor lief.

5 jaar geleden

Kidsriver Silas dus 🙈😇

5 jaar geleden

Wij hebben tot 8 mnd ongeveer de maxi cosi als autostoel (met familyfix) gebruikt. Toen vond ik het te zwaar worden met heen en weer tillen. Wij hebben nu de autostoel: “Britax Romer Dualfix I-size”. Een fijne, stevige stoel die 360 graden draait. Te gebruiken van 0-4 jaar. Hij is prijzig maar zijn wel heel blij met deze aankoop. Wetende dat we wel na 4 jaar weer wat anders moeten, maar de kleine die eraan komt maakt ook van alles weer gebruik.

5 jaar geleden

Wij hadden voor de eerste een Maxi-Cosi met family Fix. Ik vond dat wel heel praktisch omdat de stoel ook uit de auto kon op de wagen of als je op bezoek gaat bij iemand. Als je baby dan net slaapt, is het wel fijn dat hij lekker kan blijven slapen. Na ongeveer 8 maanden heb ik een vaste autostoel gekocht, omdat mijn zoon te groot werd. Ik ga het bij de tweede weer zo doen

5 jaar geleden

Ik heb nog n maxi cosi van de jongste en autostoeltje later zie ik nog wel.... Maar net welke we goedkoop op de kop kunnen tikken.

5 jaar geleden

Wij hebben de nuna rebl plus... daar kan je je kindje achterwaarts in vervoeren net als de maxi cosi... wel zo veilig... wij begonnen met de maxi cosi de eerste 3 maandjes en daarna in deze stoel die je tm 4 jaar kan gebruiken. Er zit een babyinleg bij. Vanaf 15 maanden ging onze jongen vooruit kijken... net 3 geworden en past er nog in... zeker nog een jaar. Dus het is wel duurkoop. Daarnaast draait de stoel 360 graden. Heerlijk.. wij hebben een grote hoge auto dus kan m’n kindje er in zetten, vastmaken en dan draai ik m 90 graden. Heerlijk voor je rug.. wij hebben allebei in onze auto erg blij mee... 👌🏻