hallo
zijn er ouders die recent hun kindje in eigen bedje hebben leren slapen? Onze kindjes zijn allemaal beetje rond de 10-11 maanden hier..
We doen het nu zo: op grote bed in slaap vallen met veel contact (slapen gaat dan heel makkelijk) normaal sliep hij zelf in de cosleeper maar daar kan hij uit en hij is ook al een keer uit bed gekropen en gevallen..
We hebben nu t ledikant op onze kamer en dan hevel ik m over.. maar dat is te onrustig en te ver.. wordt hij dus vaak wakker
Nu slaapt hij dan t lekkerst tussen ons in maar met oppassen enzo wordt dat niet echt gewaardeerd en omdat hij zo beweegt kun je hem nu niet meer alleen laten liggen met middagdutjes.
Kortom het is tijd voor t ledikant
zodra ik m daar wakker in leg gaat hij feesten.. staan, draaien etc en uiteindelijk echt huilen
Ik kan m ook niet vasthouden terwijl hij daar inligt natuurlijk
Pick up put down of put down put down zoiets.. heb me er net beetje in verdiept via slaaptipsvoorbabys maar hebben jullie tips en ervaringen? ik wil hem best helpen en laten huilen doen we echt niet aan... verderop in de nacht mag hij ook tussen ons in.. maar dat ledikant is echt een nieuw ding wat hij toch wel moet gaan leren