13 Reacties

5 jaar geleden

Na me miskraam in september.. heb ik 1 week ook soortgelijke symptomen gehad. 🤦‍♀️.. na me miskraam had ik toen ook een vermoede van zwangerschap maar bleek me HCG nog heel hoog te zijn daarna ben ik 5 weken lang gaan vloeien🤦‍♀️.. Ik denk dat je het beste eventueel een bloedtest kan laten doen..

5 jaar geleden

Ik had de zaterdag voordat ik ongesteld zou moeten worden (die donderdag)wat lichtbruine afscheiding bij afvegen. Daarna een paar dagen niet, daarna op dinsdag en woensdag weer en nu was her ook wat meer maar daarna stopte het. Die vrijdag getest en zwanger. Ik had die dagen wel een ander soort gevoel in m'n buik en lage onderrugpijn. Mijn menstruatie kondigt zich ook sinds ik gestopt was met de pil, met wat bruin bloedverlies aan, dus ik dacht dat het zou doorzetten, maar niet dus!

5 jaar geleden

Na me miskraam in september.. heb ik 1 week ook soortgelijke symptomen geha ...
Ohh meen je 😩😩 en had je toen ook bepaalde symptomen zoals gespannen borsten of echt alleen het “bloeden”? En wel weer zwanger nu of nog bezig?

5 jaar geleden

Reactie op -Pip-

Ik had de zaterdag voordat ik ongesteld zou moeten worden (die donderdag)wa ...
Oh oké dankjewel! En hoe zou je dat gevoel beschrijven in je buik? Bijvoorbeeld te vergelijken met menstruatie krampen? En verder geen zwangerschaps symptomen zoals misselijk of pijnlijke borsten?

5 jaar geleden

Reactie op Yan91

Ohh meen je 😩😩 en had je toen ook bepaalde symptomen zoals gespannen bors ...
Ik had namelijk bij m’n vorige zwangerschap die is geëindigd in een miskraam vorige maand heel veel symptomen, maar nu dus helemaal niks.. daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ik zwanger ben, maar vind het wel gek..

5 jaar geleden

Reactie op Yan91

Oh oké dankjewel! En hoe zou je dat gevoel beschrijven in je buik? Bijvoorb ...
Niet direct als menstruatiekrampen, een beetje zwaar en opgezet gevoel. Gevoelige borsten en misselijkheid kwamen daarna pas. Moeilijk te zeggen bij jou, je lichaam kan natuurlijk ook wat van slag zijn door de miskraam, dat deze het oude bloed nog aan het opruimen is. Maar hoe zeker ben je er van dat je 10e je eisprong was? Want in dat geval ben je nu 15 dagen later en zou je er best een testje tegen aan kunnen gooien. Een nee geeft dan misschien ook duidelijkheid (al hoop ik natuurlijk voor je dat die positief is!! 😁)

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap een innestelingsbloeding waarbij ik zelfs tampons heb gebruikt. Pas na 2 weken toen ik met pijnlijke borsten wakker werd viel het kwartje. Verder heel fijne zwangerschap gehad zonder klachten.

5 jaar geleden

Ik heb niets van de innesteling gevoeld of gemerkt en ben morgen 7 weken zwanger

5 jaar geleden

1 avond beetje helder rood bloed, daarna 2 dagen licht bruine afscheiding, nog geen week later een positieve test

5 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Bij mijn eerste zwangerschap een innestelingsbloeding waarbij ik zelfs tamp ...
Precies hetzelfde meegemaakt

5 jaar geleden

Reactie op malin23

Precies hetzelfde meegemaakt
Dankjewel voor jullie reactie!! Dus tot na twee weken je met pijnlijke borsten wakker werd heb je/jullie helemaal niks gevoeld verder?? Ik durf niet zo goed te testen, omdat ik de vorige keer positief getest had en een week later een miskraam 😭 en ook zovaak gehad dat ik ging testen, omdat ik dan over tijd was maar nadat ik negatief getest had gelijk de dag erna ongesteld...

5 jaar geleden

Ik heb na ongeveer 5/6 dagen na mn eisprong zeurende menstruatiepijn gehad van max 2/3 min en in de middag een ini mini bruin slijm propje. De zwangerschapstest deed ik pas 10 dagen later nadat ik overtijd was.