32 Reacties
4 jaar geleden
Bij mij is het ballonnetje s avonds geplaatst en s ochtends eruit gevallen. Bij mij gaf dit al 3cm ontsluiting en konden mijn vliezen gebroken worden. Het verschilt wel echt per persoon. Zou zomaar kunnen dat je morgen nog een keer een ballon moet.
Is het je eerste bevalling? Dat maakt ook nog uit. Als je eerder bevallen bent gaat het net wat vlotter dan bij de eerste.
4 jaar geleden
Pff ik heb vanmiddag ook een ballonnetje gekregen en echt mega menstruatie achtige krampen vanaf dat moment. Hadden meer mensen dit?
4 jaar geleden
Reactie op RachelleSteinbach
Pff ik heb vanmiddag ook een ballonnetje gekregen en echt mega menstruatie ...
Ik vanochtend gehad, ook super veel pijn van menstruatieklachten en bloed verlies. Vanavond op controle geweest omdat ik de baby al een aantal uur niet meer voelde. Volgens de gyn waren die menstruatie klachten heel normaal
4 jaar geleden
Bij mij werd de ballon er de vorige keer om 20 uur 's avonds geplaatst... met idd de boodschap dat menstruatie krampen erbij horen na het plaatsen van de ballon... nou die werden steeds en steeds erger en snachts rond half 4 ben ik uiteindelijk bevallen. Was dus geen nieuwe ballon nodig en ook geen inleiding. Maar wat iemand al zegt. Iedereen is anders. Toevallig hoorde ik van iemand anders dat zij wel 2 of 3 ballonnen heeft gehad? En ook nog andere dingen? Veters? Naja... iig... dat heeft bij haar in totaal een week geduurd. Ik zou iig gek geworden zijn
4 jaar geleden
Ik ben vorige week bevallen na gestart te zijn met ballonnetje. Donderdag om 14:30 geplaatst, had toen 2 cm ontsluiting maar niet genoeg om vliezen te breken. Kreeg na plaatsen even lichte voorweeen, maar trok na 2/3 uurtjes wel weer weg. Ballonnetje is er niet uitgevallen maar vrijdagochtend rond 10 uur konden ze hem er zo uithalen en had ik 4 cm ontsluiting.
Om 11 uur vliezen gebroken en om 15:30 is onze dochter geboren!
Succes en ik hoop voor je dat het goed gaat!
4 jaar geleden
En? Zijn er vannacht nog vorderingen geweest? Bij mij schoot ie er ook uit rond 00.15 helaas geen weeën of gebroken vliezen. Hopelijk zo genoeg ontsluiting om direct te starten
4 jaar geleden
Ik mag me vandaag melden voor een ballon. Ik moet blijven in het zhuis vanwege weinig vruchtwater. Heb 1cm ontsluiting en de baarmoedermond is al kort en soepel! Dus hopelijk gaat het vlot!! Licht gespannen ben ik wel 💙🧸🍀
4 jaar geleden
Bij mijn jongste hadden ze ook een ballonnetje geplaatst, Leen knapte die bij mij midden in de nacht. Ik had toen wel 3 cm ontsluiting en gelijk de volgende ochtend aan het infuus gegaan.
4 jaar geleden
Bij mijn oudste in de avond ballon geplaatst, 7 uurtjes later vliezen spontaan gebroken en 4cm ontsluiting. Weeen kwamen toen snel op gang, alleen bleef ik bij 6cm hangen dus kreeg weeën opwekkers erbij. Ben 2 uur later bevallen.
Aankomende woensdag krijg ik weer ballon, hopelijk gaat het net zo snel als toen