50 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig zijn wij daar vorige week zondag geweest (dalen) het is prima te doen hoor. Wij zijn er van 2 tot half 5 geweest zelfs. Ons meisje is 5 maanden. Wel vonden we het daar niet heel warm. Maar ze vond het prima en hebben ook heerlijk een poosje in het bubbelbad gezeten met der. Tussendoor nog een fles gehad en daarna nog lekker geslapen. Wij vonden het een geslaagde middag 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Shelleyyyyy

Toevallig zijn wij daar vorige week zondag geweest (dalen) het is prima te ...
Wat fijn om te horen zeg, en wat een mooi meisje 🥰 we zijn niet van plan om super lang te gaan, je hebt me weer een beetje vertrouwen gegeven 😊

3 jaar geleden

Reactie op kelly001

Wat fijn om te horen zeg, en wat een mooi meisje 🥰 we zijn niet van plan o ...
Dankjewel lief, en echt zeker gewoon gaan. Je hebt daar voor bij de poortjes een stuk waar je de kinderwagen neer kan zetten. (Wisten wij niet en hebben een best stuk gelopen met de maxicosi🤦🏼‍♀️) maar zeker wel handig om de maxicosi mee te nemen. En met omkleden had ik zelf de bikini al aan. En daar heb je grote kleedkamers voor het gezin. Staat zo'n baby verschoningteken op de deur, die zijn lekker ruim. Ik zeg gewoon doen, lekker om er even uit te zijn. Het is gewoon genieten 😊

3 jaar geleden

Wij zijn met onze kleine man van 9 weken en later 17 weken 3 dagen achter elkaar gaan zwemmen in de aqua Mundo. Als je gaat kies dan voor een doordeweekse dag. Dan is het vaak rustiger. Je kunt via Google een lijstje vinden met baden welke het leukst zijn met baby's. Vaak zijn dat baden met minder glijbanen 😅. Die trekken namelijk minder jeugd aan en dus rustiger met een baby. Het golfslagbad is leuk als de golven uit staan, met golven kan het overweldigend worden. Ben wel benieuwd welk bad jullie kiezen. Wij zijn al in best wel veel geweest (waarvan 2 met Baby). Wij konden met 9 weken 30 min in het bad blijven en met 17 weken al 1 tot 2 uurtjes. Maar we hebben een heuse waterrat 🙈. Gaat thuis ook minimaal wekelijks in bad. Zorg dat je uiterlijk een uurtje voor zwemmen voed dan zwemt dat het lekkerst en neem een snack voor erna mee. Van zwemmen krijgen ze enorme honger 🙃🤫. Wij gebruiken een drijfmaatje of swimtrainer geel (tot 1 jaar). Onze baby is nu 20 weken. Oja last but not least. Met de ouders van nu voordeel pas kun je bij sommige baden 25% korting krijgen. Let op! De pashouder moet bij het kaartjes ophalen aanwezig zijn. Sommige parken controleren hier streng op.

3 jaar geleden

Ben was hier 9 weekjes en 4 dagen.

3 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Wij zijn met onze kleine man van 9 weken en later 17 weken 3 dagen achter e ...
Dankjewel voor je reactie! Wij gaan naar het heijderbos , ben je daar toevallig ook geweest? We gaan vanmiddag om 14.00 een kijkje nemen 🥳😘

3 jaar geleden

Reactie op kelly001

Dankjewel voor je reactie! Wij gaan naar het heijderbos , ben je daar toeva ...
Jaa super leuk bad. In de weekenden wel veel jeugd als ik het mij goed herinner (3 jaar geleden voor het laatst geweest). Maar het hoofdbad is leuk en denk ik ook wel leuk met een Baby. Wij zijn met Ben een midweek naar het Meerdal geweest en een weekendje weg naar Port Zelande 😅. Moet zeggen vakantie bij centerparcs met een Baby is echt relaxed. Alle babymeubels kun je groot en deels gratis of bijna gratis bij boeken. Ga je op het park uit eten dan krijg je voor je baby een potje olvarit (vanaf 4 maanden kun je hier om vragen). Wij namen overigens nooit de wagen of cosie mee. Ben ging in de draagzak/doek mee en dan bij mij onder de draagjas. Vind het niet fijn spullen onbeheerd neer te moeten leggen/zetten. Oja... in de aqua mundo is bijna altijd een luchtslang aanwezig, vraag hier naar voor het opblazen van de zwemband. Scheelt je een hoop energie.

3 jaar geleden

Ik volg! Wij gaan midden maart met ons meisje een midweek naar het meerdal. Dan is ze zes maanden. Oma woont vlakbij dus die komt ook een dagje. We hebben een huisje met bubbbelbad en sauna. Dus we dachten: als ze het zwembad niet leuk vindt gaan we gewoon lekker samen in bad 😁

3 jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Ik volg! Wij gaan midden maart met ons meisje een midweek naar het meerdal. ...
Check even de site of de zwembad verbouwing dan al gereed is. Het kruidenbad wordt/werd vervangen voor een waterspeelplaats.

3 jaar geleden

Reactie op kelly001

Dankjewel voor je reactie! Wij gaan naar het heijderbos , ben je daar toeva ...
Wij nemen standaard het volgende voor Ben mee. 3 zwemluiers, 2 gewone luiers, billendoekjes, billencreme (bepanthen), dun verschoonmatje voor op het aankleedkussen, zwembroekje voor over de zwemluier, een omslagdoek en xxl hydrofiel. We hebben van zwitsal een toilettas waar de luiers, billendoekjes, zalf en verschoonmatje inpassen. Echt ideaal alles bij elkaar.

3 jaar geleden

Babyzwemmen vond ik erg leuk bij cp. Misschien kun je dat doen? Dat is meestal voor openingstijd zodat het niet zo druk. Dat duurt ook niet zo lang, het is al vermoeiend genoeg.

3 jaar geleden

Vorige week nog geweest Heijderbos! Heerlijk maar wel veel te druk in t weekend 🤐 kleedruimtes zijn wel echt schaars daar voor baby's.... Maar buiten dat is het heeeel goed te doen! Als je maar een goed bandje hebt en ze lekker kunnen dobberen ! Maar wij hebben ook echt een waterrat net als der mama🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Vorige week nog geweest Heijderbos! Heerlijk maar wel veel te druk in t wee ...
Weet jij toevallig of wij daar een zwembandje kunnen kopen? Die van ons is net stuk gegaan 😔

3 jaar geleden

Reactie op kelly001

Weet jij toevallig of wij daar een zwembandje kunnen kopen? Die van ons is ...
In het zwembad of bij de aquashop ze zijn 10 euro.

3 jaar geleden

Wij zijn dit weekend geweest in de Eemhof. Goed te doen. Wij hebben gekozen voor baby vroege vogel zwemmen. Je kunt dan voor de drukte aan gaan zwemmen. Wellicht is dat op het park waar jullie zitten ook.

3 jaar geleden

Reactie op Shelleyyyyy

Toevallig zijn wij daar vorige week zondag geweest (dalen) het is prima te ...
Waar heb je dat opblaasbandje gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op Mvgk

Wij zijn dit weekend geweest in de Eemhof. Goed te doen. Wij hebben gekoz ...
Op de eemhof is dat ook wel nodig 😅. Daar is het in het weekend overdag echt te druk voor met een baby.

3 jaar geleden

Waar heb je dat opblaasbandje gekocht?
Die kan je daar kopen!

3 jaar geleden

Wij gaan as weekend voor het eerst met onze kleine naar het zwembad. Hij is dan net geen 5 maand. Voor diegene met ervaring; bleven jullie nog met de kleine in het zwembad als hij uitgezwommen was? Ik kan mij voorstellen dat het lawaai daar óf als white noise aanvoelt voor babys of juist heel erg overprikkelend werkt

3 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Op de eemhof is dat ook wel nodig 😅. Daar is het in het weekend overdag ec ...
Zeg dat wel! We zijn zondag niet gegaan vanwege de drukte🙈