12 Reacties
5 jaar geleden
Dry January is een top uitvinding wat de zwangerschap betreft. Qua bbq betreft zeg je dat je rood vlees niet lekker vind?? Laat evt je vriend een beetje mee liegen (leugentje om best wil) of je gooit t op t feit dat je goeie voornemens zijn dat je minder vlees wilt eten haha ik bedenk maar iets
5 jaar geleden
Vooraf al roepen dat je je niet zo lekker voelt. Of dat je er laatst heel misselijk van bent geworden en het daarom het nu niet kan eten. Als je vriend dan ook nog daarin meedoet, zullen ze het vast wel geloven.
5 jaar geleden
Heeeel lastig! Ik had dit gisteren, gezellig op visite bij vrienden van ons. Hapje en een drankje. Toen ik geen wijntje bij het eten wilde, kreeg ik al een blik met vraagtekens. Toen zei ze ik ga even kijken wat ik nog meer heb, ze noemde likeur 43 op wat ik normaal lekker vind en ik zei nee ik hoef niet hoor. Ik wist gewoon niet wat ik moest verzinnen!! 馃ぃ en ze had het zo in de gaten....
5 jaar geleden
Ik ben blij dat ik zelf niet drink of rook. Ik geef altijd al aan dat ik mijn hamburger doorbakken wil, enige wat ik niet kan eten is biefstuk. Doorbakken biefstuk is gewoon zonde. Maar ik snap dat dit echt moeilijk is als je wel van een wijntje of iets dergelijks houdt. Blijft lastig!