15 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben geen magnetron. Ik warm het eten altijd op in een pannetje.
2 jaar geleden
Ik heb het 1 keer in een koekenpannetje gedaan, sindsdien wil meneer het alleen nog daar uit 🤣. Snap ik ook wel. Mama maakt alles in koekenpannen en hapjespannen klaar. Heb een hekel aan mijn kookpannen 🤣. Lijkt te veel op koken 🤪.
Ik roer het dan constant met een silicone spatel voor max 1 min. Dan is het lekker warm en goed gemengd. Naar smaak voeg ik gekookte rijst of macaroni toe. Ik gebruik het liefst olvaritpotjes hiervoor en soms ook ellas kitchen maar die zijn duurder. Volgens onze zoon ook aanzienlijk lekkerder 😅. 7 maanden en weet nu al wat lekker eten is. De groente/fruit zakjes van ellas kitchen gaan er bij ons koud in en zijn daardoor ideaal voor onderweg. Heb ze tegenwoordig standaard in de luiertas. Ongeacht de tijd altijd een gezond hapje.
2 jaar geleden
waarom is het slecht heb je gelezen? straling?
ja weetje volgens mij is er zoveel slecht.. de bakjes waar we t eten ingeven, water uit de kraan, pesticiden op fruit en groenten etc
ik doe beetje wat uitkomt en soms is dat toch even de magnetron
2 jaar geleden
Wij hebben de flessenwarmer van avent en daar hebben we ook bewaarbakjes van en die passen ook in de flessenwarmer. Eigenlijk gewoon au bain-marie maar dan in een flessenwarmer! Werkt prima
2 jaar geleden
Het is niet slecht. Enige wat kan is dat het. Iet gelijk warm wordt. Daarom iedere keer kort. Even toeren en nog een keer aanzetten en dat tot alles de zelfde temp is
2 jaar geleden
Magnetron os niet goed omdat je daarmee nog extra vitaminen kapot doe. Als je opwarmt dan best niet boven de 550 watt...
2 jaar geleden
Het zou slecht zijn omdat een magnetron/microgolf soms plaatselijk opwarmd. Op de plaatsen dat het even te warm is gaan de vitaminen kapot.
Voor flesjes warmen we het water op in de microgolf, daarna poeder erbij. Dan kan het geen kwaad.
Voor heropwarmen flesje of afgekolfde borstvoeding opwarmen gebruiken we flessenwarmer.
Voor groentenpap gebruiken we de microgolf. 🙂