14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb dit ook thuis met mijn zoontje. Wat helpt is hem afleiden met iets. Ik doe vaak “daar komt een muisje aangelopen” of ik kietel hem of knijp zachtjes in zijn beentjes. Hierdoor is de spanning weg van t eten en neemt ie wel t hapje. Dit herhaalt zich bij elk hapje😭😂
2 jaar geleden
Ene keer wel, andere keer niet 🤷 maar Flint krijgt nog bv dus dat is makkelijk praten. Drinkt hij gewoon een slok meer.
Je hebt via amazone van die hervulbare knijpzakjes. daar kan je gekookte havermout met fruit in doen. Misschien dat hij dat wel eet. Dat is wat vullender dan alleen knijpfruit. En je kan dan, als dat lukt, naast fruit ook gepureerde groenten gaan mee mengen.
2 jaar geleden
Volgens mij is dit echt een fase rond deze leeftijd. Er zijn namelijk meerdere topics hierover. Hier thuis ook zo! Maar ook brood en fruit weigert ze. Paar hapjes en dan is ze klaar. Ik laat het gaan, als ze honger heeft eet ze echt wel
2 jaar geleden
Wat hier het beste werkt is zelf nonchalant op de bank iets gaan zitten eten. Dan weet hij niet hoe snel hij bij me moet komen om een hapje te vragen 😂
2 jaar geleden
Wauw dit is mijn zoontje 2 weken lang geweest! Misschien wel langer.... die knijpfruitjes zijn echt een uitvinding! We hebben zelfs warmere maaltijden van Ella's kitchen gehaald, zodat hij wat meer binnen kreeg. Hier was het echt een kwestie van tijd.... en veel geduld 🙈 soms werkte het wel eens aan een vorkje prikken en zelf willen eten. Of gewoon dikke paniek en krijsen!
Nu is wel zijn eerste kies door! Dus we linken het daar maar aan. Maar wel heel herkenbaar!
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Ene keer wel, andere keer niet 🤷 maar Flint krijgt nog bv dus dat is makke ...
Wauw wat goed mag ik je vragen welke je hebt? Ik wil graag zelf het fruithapje maken voor de opvang en zo’n knijp zakje is echt prima zeker voor snel even tussendoor.
Sorry dat was een beetje off topic.. maar hier ook een beetje minder goede eter. Vraagt meer borstvoeding wat ik niet volledig meer heb maar is ook niet echt fit. Dat helpt denk ik echt niet mee 😕
2 jaar geleden
Reactie op BabyvdN
Wauw wat goed mag ik je vragen welke je hebt? Ik wil graag zelf het fruitha ...
Je hebt veel verschillende, ook met leuke beestjes erop. Moet je even zoeken op hervulbare knijpzakjes
Let even op de materiaal beschrijving, bpa vrij enzo en dubbele ritssluiting is wel het beste qua lekvrij
2 jaar geleden
Ik lees even mee.
Hier wil ie momenteel enkel nog potjes.
Wordt duuuur 😣
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Hier ook zo 1, hoofd achterover gooien of het gewoon weer uitspugen.. Pff
Ohja, dat hoofd! Ellendig!!