Dag dames,
Dit is misschien niet de juiste plek en wat delicaat maar ik vraag me af hoe en wanneer jullie menstruatie opnieuw is begonnen?
Ik neem nu namelijk de minipil (zonder stopweek) en heb nooit een bloeding gehad (of toch niet noemenswaardig) tot een 3-tal weken geleden, en het blijft nu maar duren.. niet erg veel, maar het is er wel en ik voel me moe en hormonaal (hoera).
Nu denk ik wel dat het normaal is dat je lichaam nog erg moet herstellen het eerste jaar na je bevalling, maar ik wou even polsen of dit herkenbaar is.
Borstvoeding zo'n 3 maand geleden gestopt.
Veel liefs!
Ik geef nog steeds borstvoeding. Na 8 maanden werd ik voor het eerst ongesteld. Nu inmiddels 2 keer ongesteld geweest. Ik had meer bloedverlies dan normaal en het duurde langer dan normaal, zo'n 5-7 dagen totale duur. Gelukkig geen pijn bij de menstruatie 🙂
Ik kwam bij dit topic omdat ik er op zoek naar was, ik geef nu bijna 9 maanden borstvoeding en nog niet ongesteld geworden. Volgens mij normaal maar je bent toch benieuwd hoe het bij anderen gaat
Ik ben vanaf het begin al direct ongesteld geworden. In totaal 9 maanden borstvoeding gegeven. Nu sinds 1,5 week volledig afgebouwd. Ik was wel elke keer heel hevig ongesteld en lang. Soms wel 9 dagen. Hoop dat het nu wat minder is en minder lang
Ik vorige week voor het eerst weer ongesteld geworden na 9 maanden, en ik geef nog steeds borstvoeding. Het duurde ongeveer 5-7 dagen en het was iets heftiger dan normaal.