6 Reacties
2 jaar geleden
Hey mama!
Je doet het hartstikke goed!
Ik kan begrijpen dat het pittig en zwaar is. Al helemaal omdat je man in het buitenland zit voor zijn werk, dat is ook voor eventjes.
Het is indd een “fase”.
Hij heeft mama even nodig. Het zuigt eventjes energie maar straks is het over❤️.
You can do this❤️
2 jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Hey mama!
Je doet het hartstikke goed!
Ik kan begrijpen dat het pittig e ...
Is het verlatingsangst? Ons zoontje heeft hier ook “last van”. Waar hij voorheen doorsliep en grote middag dutten doet, huilt hij nu tranen met tuiten elke keer wanneer we hem wegleggen en word ie snachts gillend wakker
2 jaar geleden
Ik begrijp je gevoel, het kan soms echt pittig zijn! Maar het zal een fase zijn waar zowel jij als je kindje doorheen moeten.
Ik herken het huilen. Onze dochter wordt tijdens haar middagslaapje na een uurtje wakker, als we haar weer proberen te laten slapen en de kamer verlaten dan gaat ze huilen (en soms echt heel verdrietig huilen). Dit deed zij nooit..
Ze is ook bijna 9 maanden.
Nu ik jouw verhaal lees denk ik dat het mogelijk toch een fase is rond die leeftijd.
Het komt goed! Je bent er voor hem en dat is genoeg ❤️
2 jaar geleden
Wat rot zeg. Ik vind de dutjes overdag ook frustrerend. Als ik haar weg leg, dan wordt ze na een paar minuten weer wakker en gaat huilen. Ik laat haar nu maar op mij slapen. Dan krijgt zij haar slaap en ik mijn rust. Zal wel niet zijn hoe het hoort, maar na een tijdje aanmodderen werkt dit voor nu. Het gaat vanzelf wel weer over. Ik wens je toe dat jullie ook iets vinden wat werkt.
2 jaar geleden
Zelfde fase hier 🙋🏻♀️! Al een paar nachten onrustig, huilen, naar mama toetrekken en als ik even de kamer uitloop boos worden. Bij ons is het combinatie: tandjes, vastzittende ontlasting, niet willen slapen/dag niet willen afsluiten en meer willen leren en doen op een dag. Ik probeer duidelijk aan te geven wat we doen en gaan doen. Daarnaast ben ik extra lief voor hem met knuffelen als ik er ben. Lekker met hem spelen. Hij wil mij ook steeds laten voelen dat hij last heeft van z’n tandjes, dan pakt hij mijn hand en brengt die naar z’n tanden van hier heb ik pijn! Tips heb ik niet, want de ene dag gaat beter dan de andere.