4 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen idee hoe het financieel voor je zit maar zoek een advocaat. In Best/Sint Oedenrode (bij Eindhoven) zit Saray Kehrens, zij schijnt enorm goed te zijn.. praat in ieder geval met iemand die wat van weet. Dan kun je ook beoordelen of diegene jullie kan helpen. Ik zou persoonlijk vanwege de borstvoeding denken dat het logisch is dat je dochtertje echt meer bij jou is deze tijd. Maar zoek hulp en zoek vooral goede hulp! Een goede advocaat kost geld maar levert je daarna veel meer op en ze worden ook in nog een aantal gevallen vergoed vanuit de staat. Even kleine side note: het hoeft niet altijd hard tegen hard te gaan. Maar zie je nu om welke reden dan ook af van bepaalde dingen dan kan dat verregaande gevolgen hebben voor de rest van jou/jullie leven. Ik ken bijzonder veel vrouwen die er echt slecht vanaf zijn gekomen.. en kijk eens naar scheidingsmediator (is ook een advocaat maar die behartigd als je wilt de belangen van allemaal, als het kan een heel mooie mogelijkheid 🍀). In ieder geval heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Eerlijk gezegd. Lijkt me enorm lastig als je als kind geen vaste plek (huis)heeft. Ik kom zelf uit een gezin met gescheiden ouders ik ging om het weekend naar mijn vader. Ik vond het heel prettig dat ik een plek had waar mijn huis was. Ik denk dat dit voor kinderen meer duidelijkheid geeft. Het gaat om het kind en niet omdat de ouders zelf alles 'eerlijk' willen verdelen. Ik zou het dus zelf nooit op die manier doen. Gewoon 1 vaste woon plek. Lijkt me veel duidelijker. Dat zegt overigens niks over of je dan niet gek genoeg of geen band zou kunnen hebben met de andere ouder.

2 jaar geleden

Jeetje allereerst veel sterkte. Nu je nog borstvoeding geeft zou ik haar zoveel mogelijk bij jou houden. Kan ze wel al slapen zonder jouw (borst) gedurende de nacht? Ik zou vooral zeggen blijf zo dicht mogelijk bij je gevoel en het is hee normaal als je er nu anders overdenkt dan eerst. Je moet het ook maar ingeregeld krijgen met je werk en opvang.

2 jaar geleden

Sowieso bij jou laten mammie en papa op bezoek komen. Anders ga je je veel te veel zorgen maken, ook al is het niet nu, achteraf dan... vanaf dat haar gedrag zou afwijken van de norm kan je schuldgevoel gaan opbouwen van zou dit niet gekomen door dit en dat... het is nog een babytje en je geeft haar borstvoeding. Diep van binnen weten jullie als ouders wat het beste is.