10 Reacties

één jaar geleden

Ik heb gewoon tijdens onze vakantie op een landalpark mn dochter haar eigen matras in het campingbedje gelegd hoor. Niks aan de hand 🤷‍♀️

één jaar geleden

Ik heb gewoon tijdens onze vakantie op een landalpark mn dochter haar eigen ...
Nee precies, ik heb ook nooit het idee gehad bij onze zoon dat het gevaarlijk zou kunnen zijn..

één jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Nee precies, ik heb ook nooit het idee gehad bij onze zoon dat het gevaarli ...
Nee ik ook niet, maar er ontstond geen ruimte ofzo hoor sloot heel netjes aan. Zou me er niet te druk over maken. Waren ook geen gekke ruimtes te zien. Sloot netjes aan. En daarbij lag er in de kast een matrasje om erin te doen, maar dat vind ik zelf niet zo fris. Bij onze eigen campingbedje hebben we ook een matrasje erbij van +/-10cm hoog die kon je erbij kopen

één jaar geleden

Nee ik ook niet, maar er ontstond geen ruimte ofzo hoor sloot heel netjes a ...
Jaa,, lijkt mij ook geen probleem inderdaad. De heel enkele keer dat dit voorkomt, en hij is al wat ouder en niet zo klein meer . Lekker comfortabel ook haha. + Ik heb het gevoel wanneer je alleen zo'n dun speciaal campingbedje matras erin doet, en je kindje erin ligt, de bodem lager komt te liggen

één jaar geleden

Dat is alleen als je matrasje niet goed past. Onze zoon slaapt ook zonder matrasje heerlijk in zijn campingbedje en campingbox. Dus niet te druk om maken zolang het matrasje maar goed past net als in een ledikantje.

één jaar geleden

Dit word inderdaad afgeraden. Ik doe het nu wel! Dochter is inderdaad sterk genoeg om haar hoofd op te tillen etc. toen ze nog baby was deed ik geen matrasje erin! Zou het mezelf nooit vergeven.

één jaar geleden

Als er geulen langs de randen zitten kunnen ze zich misschien in de nesten werken, maar als het netjes aan sluit zie ik niet in wat het probleem is.

één jaar geleden

Dit heb ik dus nog nooit gehoord... Wij hebben een campingbedje van little Dutch en daar werd door hun in de winkel aangeraden eventueel een matras in te leggen die ook voor campingbedjes geschikt zijn. Wij hebben een matras van schuim wat je tot 3 delen op elkaar kan inklappen. Wat in een eigen bed hebben ze toch ook t zelfde probleem? Of ben ik nu gek?

één jaar geleden

Nou die van mij ligt toch fijner op een matras dan op die harde plankjes hoor ik laat me kind echt niet op zon houten plankjes liggen nee nee lekker een airosleep matras erin

één jaar geleden

Oke, dat wist ik ook niet. Waarom verkopen ze dan nog matrasjes voor in een camping bedje🙈? Hier gewoon op een matrasje. Ga zelf ook niet op een harde plank liggen.