14 Reacties

4 jaar geleden

Nee ik gooi alles bij elkaar.

4 jaar geleden

Ik heb een aparte wasmand voor babykleding

4 jaar geleden

Ik heb op de baby kamer een kleine mand staan om alles in te gooien. Op de badkamer gooi ik het bij onze kleding. Ook het wassen doe ik bij elkaar.

4 jaar geleden

Alles bij elkaar! Heb was van nog 5 meiden, dus alles gaat tegelijk in de wasmand en wasmachine (op kleur).

4 jaar geleden

Ik was alles apart van mijn dochter. Straks met de baby erbij gaan die wassen samen maar gescheiden van onze was. De werkkleding van mijn man wil ik niet bij onze babykleding hebben. Die hebben hele andere wasprogramma鈥檚 nodig.

4 jaar geleden

Ik heb ook een aparte wasmandje voor mijn baby

4 jaar geleden

Ik ook alles samen. Anders moet ik bergen was sparen voor volle machines. Wit, kleur, zwart, delicaat, wol, 40 graden, 60 graden,... zie het niet zitten om mijn was steeds te laten opstapelen en ook niet op halve machines te wassen

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! Ik gooi het denk ik lekker bij onze kleding, scheelt weer een extra wasmand en was 鈽猴笍

4 jaar geleden

Hier ook aparte wasmand in de babykamer. Ook omdat ik ze apart was van de andere kleren.

4 jaar geleden

Ja wij hebben een extra wasmand voor de baby

4 jaar geleden

Ik gooi alles bij elkaar, ik doe niet zo moeilijk 馃榿

4 jaar geleden

Wij hebben extra wasmand voor de baby

4 jaar geleden

Ik heb een extra wasmand voor mijn man 馃ぃ馃ぃ馃ぃ alleen zijn blouses/nette shirts (1 dag per week dat hij dat draagt) gaat bij de gewone was. En dus ook de babywas. Eerste x wassen wel baby apart, maar meer omdat ik al die minikleertjes tegelijk aan de waslijn zo schattig vind

4 jaar geleden

Mijn kinderen hebben wel een eigen wasmand op de kamer, maar met wassen gaat alles door elkaar.