9 Reacties

2 jaar geleden

🙋 volledig herkenbaar Inclusief geboortedatum volgens mij dan, 21 09 21? Alleen dan een jochie 😂

2 jaar geleden

Herkenbaar wel. Mijn zoon zit ook nooit stil. Als ik heb vast heb is het net een aapje die ope probeert te klimmen en kan makkelijk 40 min over de grond tijgeren. Ook in de stoel tijdens het eten zit hij te wippen en aan de fles met handen aan het zwaaien. Mijn zoon is wel weer 10 kilo.

2 jaar geleden

Hier een meisje van 8 maand. Kan ook niet stil zitten. Tijgerd constant en is bijna niet moe te krijgen. Ook in de buik was ze heel bewegelijk. Ze weegt bijna 10 kilo.

2 jaar geleden

Stil zitten? Wat is dat? Staan en gaan! Inmiddels ruim 8 maanden en kruipt druk rond, leek even wat rust te geven. Voor 2 dagen... Nee hoor overal is feest en dan stuiter je. Nu het staan ontdekt........ Soms in de kinderwagen kan hij wel lange tijd rustig om zich heen koekeloeren en proberen contact te maken met mensen die hij op straat ziet. Bij jullie ook? Hij is ongeveer 7.5kg nu, ook niet zo zwaar dus, nooit geweest.

2 jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Gaan alle kanten op en idd eten geven in de trip trap is niet te doen 😂 ze klimmen uit de wipstoelen en bij je zitten zeker niet haha. Denk dat het vanzelf minder wordt?🙈

2 jaar geleden

Oké, waarschijnlijk hoort het er gewoon bij haha Ik vind 't soms wel erggg ver gaan maar er kan ook weinig mis mee zijn. Verder een heerlijk tevreden meisje! Alleen soms wat vermoeiend ;)

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Oké, waarschijnlijk hoort het er gewoon bij haha Ik vind 't soms wel erggg ...
Ik verbaas mij er af en toe ook over hoor en vind het eerlijk best vermoeiend zo een stuiterballetje 😬 Luier verschonen is een hel, haha. Draaien, weg kruipen!

2 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Ik verbaas mij er af en toe ook over hoor en vind het eerlijk best vermoeie ...
Jaa verschonen is drama. Het liefst met z'n 2en. M'n schoonmoeder durft het al niet eens meer en verschoont haar op de grond haha

2 jaar geleden

Hier ook. Verschonen is een drama. Wil niet zitten, maar constant tijgeren of optrekken tot staan. Slaapt ook echt amper overdag. Ze is nu 8,5 maand. ze is sowieso heel alert.