4 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben dit ook met onze dochter van 2 jaar, we hebben het middag slaapje eraf gehaald en doen dan paar keer per dag even een rust moment even rustig zitten tv kijken of ik lees een boekje voor, sins het middag slaapje weg is slaapt ze van 19:30 tot 07:30. Denk dat twee uur slapen wel lang is ik zie op internet dat ze 1,5uur max aanraden, onze dochter maakte ik met één uurtje wakker tot dat ze op nieuw vroeg wakker werd toen het middag slaapje eraf

10 maanden geleden

Hoi, Klinkt wel een beetje herkenbaar… Ons zoontje was ook steeds rond half 6/6 uur wakker sinds de wintertijd was ingegaan, wij deden hem om 19:00 naar bed, hij gaat nu 20:00/20:30 naar bed en slaapt weer tot 7 uur/half 8, misschien dat dat voor jullie werkt? Volgens internet slapen ze op deze leeftijd ook minder, dus niet gek dat ze eerder klaar zijn met slapen! Ik vond het een uur later naar bed doen heel lastig, want het voelde als een uur van mijn avond die ik moest opgeven 🙈 maar ben blij dat het werkt!

10 maanden geleden

Ik volg.. mijn zoontje heeft nog nooit uitgeslapen. Hij is altijd rond 5 uur wakker. We weten niet beter, maar het zou zo fijn zijn als hij wat langer sliep. Al is het maar een uur/anderhalf uur langer 😂

10 maanden geleden

Ik zou misschien het middag slaapje inkorten. Ik herken het wel als ze niet slaapt overdag slaapt ze sochtends 45min langer. Slaapt ze wel dan is ze vroeg wakker. Beetje lastig om het er meteen af te halen. Maar je kan ook zeggen ik haal het slaapje er af en ik leg hem er eerder in? Eens kijken of dat de nacht verlengt