5 Reacties

5 maanden geleden

Ik vlecht het bovenste deel van de haren van mijn zoon in, dutch braid. Of ik maak een staartje en draaid deze onder het elastiekje door, waardoor het staartje plat op zijn hoofdje ligt. Bij beide kapsels zit het dan niet in de ogen en het blijft gedurende de dag prima zitten. Ook hier is de kapper niet aan de orde, ondanks een blos blonde krullen. Kapper aan huis kan soms helpen. Je kan ook nog proberen of je het zelf wel mag doen. Zal dan misschien niet fantastisch worden, maar ook daar wordt je handig in.

5 maanden geleden

Wij zijn ook lange tijd naar een kinderkapper gegaan, maar het moest wel zoveel mogelijk hoe zij het wilde en daar had die wildebras van ons niet altijd zin in. Uiteindelijk een gewone kapper gebeld en daar een afspraak gemaakt. Wel gezegd dat hij vanwege buisjes en oorontstekingen mogelijk reageert op z’n oortjes/bij z’n oortjes maar het ging wonderbaarlijk(!!!) ineens perfect! Zij volgt hem. Dus als hij zit te bewegen of ineens een deel niet wil worden geknipt, dan gaat ze verder aan de rest. Hij vindt het nu kennelijk zo goed dat hij ook gewoon een paar dagen geleden vroeg of hij naar de kapper ging 🤣🤣. Ook hier was het echt mega strijd dus ik voel met je mee, ik was best radeloos. Voor ons werkt dit. Gewoon een normale kapper, hij gaat wel met papa (bij mama wil hij sneller bij mij zitten) en hij krijgt de telefoon voor de knipsessie en als hij wil wat lekkers. Hopelijk vinden jullie ook iemand die toch kan knippen zonder problemen 💙

5 maanden geleden

Reactie op ROF

Ik vlecht het bovenste deel van de haren van mijn zoon in, dutch braid. Of ...
Thanks! Ik ga het idd denk zelf proberen hopelijk scheelt dat wat

5 maanden geleden

Herkenbaar. Bij ons ook een bos haar en al 4x drama bij de kapper. En drama is zacht uitgedrukt. Ik durf alleen nog meer thuis kapper aan omdat hij hysterisch wordt. Dan zit hij bij mij op schoot en hou ik met alle geweld z’n hoofd vast en druk hem heel hard tegen mn aan en m’n vriend houdt z’n armen vast. Bijna a la dwangbuis en dan knippen op goed geluk. Het is echt mega zielig maar als ie geknipt is dan is het meteen over. Laat hem lelijk kort knippen zodat hij er weer even tegen aan kan 😂

5 maanden geleden

Is een tondeuse voor een keer een optie? Verder zou ik het even zo lang mogelijk uitstellen, desnoods keer lelijk de voorkant knippen zodat het niet in de ogen hangt een daarna naar een nieuwe plek gaan voor het knippen. Onder zoveel dwang knippen, zou ik niet doen.