32 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BBeetje
Wij hebben de maxi cosi mee, is een rekje achterop de fiets waar maxi cosi ...
Wij hebben geen maxi cosi meer. Had bij de eerste 2 altijd ruzie met dat ding, zag er niet comfortabel uit dus hebben nu een autostoel van groep 1 2 3. Die kan niet op de fiets. 馃槄
We wachten maar geduldig af. We hebben de tijd en komt vanzelf. 馃槵
2 jaar geleden
Reactie op Eknein-
Ah wat sneu. 鈽癸笍
Zo zie je maar weer wat voor impact fietsen heeft! Denken w ...
Volgens mij zijn de onverwachte schokken echt het probleem. Wij zien het aankomen en vangen ze automatisch op, die kleintjes niet.
Ja het was echt enorm sneu, opa en oma waren erg geschrokken en hopen dat het snel wel goed gaat. Dat van die Maxi-Cosi is echt een top idee
2 jaar geleden
Reactie op LauBaby
De meningen zijn erg verdeeld. Advies gevraagd aan een kinder fysio. Als ze ...
Bij ons werd door de kinder fysio juist gezegd dat we echt moesten wachten totdat hij zelf tot zit kwam.
2 jaar geleden
Onze doellie vind t helemaal geweldig! Lekker opgebouwd eerst ff naar opa en oma die 3 straten verder wonen, toen naar de supermarkt en daarna naar de opvang! Vanmiddag gaan we voor y eerst echt een eindje (10 km) fietsen met haar! Ze heeft er zo veel schik in!
We hebben op beide fietsen een Bobike mini met windscherm (ik heb de mosterd kleur) heerlijk zitje!
Ik moet alleen voor mijn fiets iets vinden waar ze der handjes op kan houden, ze trekt nu nog vaak aan de computer van mijn fiets haha
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Onze doellie vind t helemaal geweldig! Lekker opgebouwd eerst ff naar opa e ...
Deze zijn leuk:
https://www.bol.com/nl/nl/p/qibbel-toybar-speelstuur-grijs/9200000010990573/?Referrer=ADVNLGOO002066-G-110131548223-S-998144183246-9200000010990573&gclid=CjwKCAjw2f-VBhAsEiwAO4lNeN-cf53vYgjQxVrxb0_TjaHxBW0IQlSsQCdwNEMaFEYtkkCAaX5JcxoCHg0QAvD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Deze zijn leuk:
https://www.bol.com/nl/nl/p/qibbel-toybar-speelstuur-grijs/ ...
Past die ook op de Bobike? Ziet er namelijk naar uit dat die alleen voor de qibble zelf gemaakt is馃檲