7 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een elektrische bakfiets waar de maxi cosi in bevestigd kan worden. Ik vind het ideaal, zeker met een regenkap er op zodat hij uit de wind zit (breng er iedere ochtend de oudere kids mee naar school).

4 jaar geleden

Wij hebben ook een maxicosi houder, maar dan voor achterop de fiets. Ze mogen daar geloof ik vanaf 12 of 16 weken mee vervoerd worden. Hij gaat straks als hij naar de opvang gaat(14 weken) daar steeds 5 minuutjes per dag mee vervoerd worden, alleen heen. Wij doen het wel echt zo minimaal mogelijk en kleine stukjes omdat het toch nog best heftig is voor hun nekje kwa bewegingen. Wat je zou kunnen doen is bij CenterParcs informeren of ze zoiets hebben. Denk het namelijk niet, vandaar mijn advies.

4 jaar geleden

Hier gaat ie in de Maxi-Cosi in de fietskar achter de fiets. Maar geen idee of ze die daar verhuren?

4 jaar geleden

Hier gaat ie in de Maxi-Cosi in de fietskar achter de fiets. Maar geen idee ...
Heb je daar een speciaal bevestigingssysteem voor? En hoe oud is je kindje?

4 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Wij hebben ook een maxicosi houder, maar dan voor achterop de fiets. Ze mog ...
Ik ben dat systeem inderdaad tegen gekomen. Is het heel wiebelig? Het ziet er wel spannend uit haha

4 jaar geleden

Reactie op BkJ

Ik ben dat systeem inderdaad tegen gekomen. Is het heel wiebelig? Het ziet ...
In het begin voelt het heel onwennig omdat de balans van je fiets verandert, maar na een paar minuutjes was ik gewend. Het valt mee hoe wiebelig het is, er zit een goede vering in dus ze hebben er weinig last van, wel gaan wij als een opaatje/omaatje over hobbels of van die schuine stukken de stoep af enzo. Om het zoveel mogelijk te beperken. Onze dochter heeft tot 8 maanden in de maxicosi achterop gezeten. Vanaf 7 maanden alleen nog als we de langere stukken gingen fietsen(half uur fietsen naar het babyzwemmen enzo) voor de rest zat ze al voorop.

4 jaar geleden

Reactie op BkJ

Heb je daar een speciaal bevestigingssysteem voor? En hoe oud is je kindje? ...
Nee gewoon met de bandjes van de fietskar maken we het goed vast. (Online staat volgensmij overal dat het officieel niet mag馃槄). We hebben het met ons dochtertje gedaan vanaf de 3 maanden. En nu met ons zoontje ook weer. Al denk ik dat t ook al ietsje eerder kan. En je moet natuurlijk met beleid fietsen. Dus kuilen ontwijken en niet hard over stenen etc