6 Reacties

één jaar geleden

Ik vind dat best streng van de gastouder 😅 Mijn zoontje drinkt de hele dag water uit een 360beker maar geniet ook nog enorm van z'n 2 flesjes, is echt een rustmomentje voor 'm. Kinderarts vond dat geen enkel probleem😊

één jaar geleden

Hier had ze het ineens door, ik liet haar vaak lekker rotzooien met haar rietjes beker en op een geven moment had ze het door

één jaar geleden

Van de kruitvat, staat 4+ op maar deze werkte wel hier

één jaar geleden

Wij hebben ook diverse flessen geprobeerd. Drinkt nu het beste uit de rietjesbeker van Avent (gedurende de dag) en tijdens eetmomenten met wat hulp uit open beker. De 'speen'fles gebruikten we sowieso enkel om melk mee te geven en van de laatste fles is ze sinds een aantal weken af. Zou wel fijn zijn van de gastouder als ze jullie even de tijd geeft dit op korte termijn thuis aan te pakken. Ze heeft wel een punt, maar thuis kan je denk ik beter in de gaten houden hoeveel hij drinkt etc. Denk dat ik zelf zou proberen de speenfles echt niet meer aan te bieden, ook uit het zicht te zetten, en actief aan de slag gaan met de beker die momenteel het 'beste' geaccepteerd wordt.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Wij hebben ook diverse flessen geprobeerd. Drinkt nu het beste uit de rietj ...
Geen een wordt geaccepteerd😅 360 niet, rietjes niet, normaal niet, tuit niet

één jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Geen een wordt geaccepteerd😅 360 niet, rietjes niet, normaal niet, tuit ni ...
Hoelang probeer je ze? En hoevaak op een dag? Hij zal op een gegeven moment toch iets 'moeten' drinken als hij enkel zo'n andere beker krijgt aangeboden de gehele dag en dorst heeft?