4 Reacties

2 jaar geleden

Hier wordt onze zoon morgen 1 jaar. Hij krijgt nu nog savonds een flesje opvolgmelk en dan gaat hij naar bed. Hij wordt tegenwoordig ook weer wakker voor een fles, soms wel twee keer. 🤔 Ik denk dat dit een fase is? Hoop ik. 😅 Hij gaat vanzelf weer doorslapen en ik blijf het hem lekker geven. Betere nachtrust voor ons allemaal. 😊

2 jaar geleden

Slaapregressie. Ik zal vooral s nachts niks geven als je overdag gewoon voldoende geeft, dan went hij er alleen maar aan en moet je het weer afbouwen. Geef voor het slapen nog een klein bekertje water of halfvolle melk. Of pas het toetje als hij naar bed gaat, dat doen wij ook. Gaan ze niet met een te lege maag naar bed ☺️

2 jaar geleden

Hier sliep ze ook tot ruim 11 maanden door maar sindsdien (nu al een week of 6) komt ze ook s nachts voor een voeding. We geven haar dan een flesje kunstvoeding. Ik vraag me af of t een fase is, hij duurt wel lang :’) maar ze heeft dan wel echt honger, valt aan en drinkt t helemaal op. Ben ook bang dat ze er nu aan went, maar hoe moet het anders? Haar geen flesje geven werkt echt niet.. Hopelijk duurt t bij jou niet zo lang!

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Hier sliep ze ook tot ruim 11 maanden door maar sindsdien (nu al een week o ...
Oh en onze dochter is nog nooit ‘s nachts wakker geweest voor iets anders dan een voeding dus daar prijs ik mezelf al gelukkig mee. 1x een flesje geven vind ik dan niet zo’n punt.