6 Reacties

2 jaar geleden

Bij veel vliegtuig maatschappijen hebben ze de mogelijkheid om water te komen aan boord, daar kan je de flessen mee schoonmaken lijkt me. Al heb ik er zelf geen ervaring mee Ik geef borstvoeding dus daar heb ik strakjes geen last van hihi Zorg wel dat je een extra beker voor water mee neemt. Ze hebben meer vocht nodig. Het is ook verstandig om gekookt water te vragen en dit te laten afkoelen. Je weet nooit hoe schoon het water in het vliegtuig is of hoe lang de fles open is. Ja, of ze moeten per plekke een fles openen natuurlijk

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Bij veel vliegtuig maatschappijen hebben ze de mogelijkheid om water te kom ...
Water te koken aan boord, sorry spelfout

2 jaar geleden

Je hoeft een fles niet na elk gebruik hygi毛nisch schoon te maken(te steriliseren) gewoon spoelen met warm water en afwasmiddel is voldoende. Zelfs voor een dag kan het met alleen warm water

2 jaar geleden

Je kan gewoon aan de stewardess vragen waar je de fles kan schoonmaken! Dan helpen ze je. Bij onze vlucht (KLM) kon het gewoon in het keukentje

2 jaar geleden

Er mogen ivm veiligheid geen open flessen aan boord. Dus het water wat aanwezig is op een vlucht is hooguit de duur van de vlucht geopend. Meestal hebben ze mega veel water, zeker lange vluchten, dus dan zou je een hele fles kunnen vragen! Warm water komt uit een soort cooker, maar dit is niet gekookt, wel heel warm! Je kan stewardessen altijd vragen om je flesje even schoon te maken, of zelf doen in de boardkeuken. Ik ben stewardess geweest, dus mocht je meer vragen hebben, stel gerust 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Er mogen ivm veiligheid geen open flessen aan boord. Dus het water wat aanw ...
Super. Dankjewel 馃槝