7 Reacties
4 jaar geleden
Lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Persoonlijk zou ik geen foto van het geboortekaartje sturen, maar een foto van het kindje met een verhaaltje erbij. Dat doen we straks ook, zeker in de groepsapps enzo
4 jaar geleden
Wij hebben ook een grote vriendenkring, naast ook redelijk veel familieleden. De vriendenkring bestaat o.a. uit alle teamgenoten van 2 voetbalteams, oud klasgenoten etc.. Eerst dachten wij er ook aan om maar een deel een kaartje te sturen, maar toch ervoor gekozen geen onderscheid hierin te maken en iedereen een kaartje te sturen. Wij vonden het toch een gek idee dat straks de 1 bij de ander over de vloer komt en ziet dat hij/zij wel een kaartje heeft gekregen en die persoon zelf niet. Daardoor zijn het wel heel veel kaarten die op de post gaan, maar voor onszelf voelt dit wel het beste aan. Mijn advies; doe waar jullie je zelf het beste bij voelen.
4 jaar geleden
Ik zou gewoon een foto van de baby sturen! Foto van kaartje is ook leuk hoor! Maar persoonlijk zou ik dat ook niet doen ivm scheve gezichten.. mij zou het niet uit maken.. maar soms van de mensen waarvan je het niet verwacht kunnen er een groot probleem van maken!
Zelf hebben wij voor die mensen een heel goedkoop kaartje laten maken! Dus wij hebben 2 geboorte kaartjes..1 voor goede familie en goede vrienden en de andere voor de familie erbuiten, buitenland, en de andere vrienden. Kennissen krijgen een appje of die horen het wel via via .
4 jaar geleden
Ik doe het zoals jij voorstelt. Ik heb een deel waar een kaartje heen gaat maar kan wel zeggen dat wij sommige vrienden echt hebben leren kennen in de Corona-crisis. Dus ik stuur niet iedereen meer een kaartje per post. Buiten dat doen we dat ook voor werk. Managers krijgen een kaartje maar door Corona is niet iedereen op kantoor en dan kunnen ze toch het kaartje zien.
Foto van m’n kindje doe ik niet, daar heb ik geen enkele behoefte aan. Als mensen hem straks willen komen bewonderen dan zijn ze van harte welkom om even een afspraak te maken ☺️. Maar wat wordt gezegd is het vooral; doe waar jij je goed bij voelt!
4 jaar geleden
Heb je toevallig een digitaal bestand van het geboortekaartje? Of een printscreen (op de computer). Dit is meestal van betere kwaliteit dan wanneer je een foto van het geboortekaartje maakt. Wij gaan een digitaal ‘kaartje’ versturen naar wat verdere kennissen, maar op deze manier zien ze geen verschil 🤭