10 Reacties
2 jaar geleden
Hoi hoi! Ik heb via Albelli een fotoboek gemaakt van onze vakantie. Ik kon hem automatisch koppelen met Google Foto's en ze werden zo geupload.
Ze hebben een auto layout functie waardoor alles wordt ingeladen in verschillende layouts en is zelf makkelijk aan te passen door een andere layout er in te slepen. Ik heb verschillende editors geprobeerd en vond deze toch het fijnste. Ze houden ook de datum aan qua volgorde dus ik hoefde weinig te veranderen.
Al met al was ik in een paar uurtjes klaar (teksten schrijven duurde het langst 🤭).
Nadeel vind ik dat de boeken onwijs duur zijn. We hebben nu een S geloof ik en dat was nog okay (21 euro).
2 jaar geleden
Ik doe per jaar 1 foto boek. Via fotofabriek. Daar kun je sorteren op eerst gemaakte foto.
2 jaar geleden
Ik heb via Groupon een fotoboek bij colorland gekocht. Was +- €25 kwijt voor 100 bladzijdes (harde kaft 30x30, verzendkosten komen er nog wel bij) Hun site/app via de pc werkte echt super. Je kan zelf een lay-out kiezen of zelf samenstellen
Had wel van te voren al een tijdlijn uitgeschreven. Werkt voor mij wel fijn
2 jaar geleden
Ik laat alles afdrukken en plak ze dan zelf in , doe ik bij beide kids
2 jaar geleden
Ik heb de app once upon. Super fijne app om een fotoboek samen te stellen! Het is vanaf je telefoon dus je hebt geen computer nodig. En je foto's worden per maand weergegeven dus ze staan direct in de goede volgorde. Je kiest een layout en kan zelf nog met foto's schuiven. Leuke tekst erbij en klaar!😍