21 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op DBrouwer
Ik heb een extra harde schijf voor al onze foto's.
Handig welke heb jij?
4 jaar geleden
Reactie op Jilster25
Family Album! Ook heel leuk en handig om foto's met familie te delen 😊
Ik zal het eens uitproberen💜
4 jaar geleden
Reactie op Izzy94
Ik druk de leukste foto's af voor in het 'mijn eerste jaar'-invulboek. Alle ...
Ahhh leukk, wat voor externe schijf heb jij?
4 jaar geleden
Ze komen automatisch in de cloud. En ik gebruik de app family album waar ik ze in zet zodat de oma's en opa ook meteen dan de foto's kunnen zien. En ik maak ieder jaar een fotoboeken. (Nu bijv bij Albelli tot 9 maart 2 voor de prijs van 1. Op zo'n actie wacht ik dan als ik een boekje compleet heb)
4 jaar geleden
Ik sla ze op op een externe harde schijf en op de pc zelf.
Ik maak/bewerk sowieso 1 foto per dag van haar en die foto bewaar ik in een prive facebook album en in een privé instagram account. Daar zet ik ook al haar filmpjes in.
Ik ga er een beetje vanuit dat Facebook en Instagram als zij later ouder is ook nog bestaat en zo kan ik gemakkelijk alleen met haar die albums delen.
Als voordeel heeft het ook dat ik alle foto’s/filmjes van haar kan bekijken zonder dat mijn telefoon zelf er vol mee staat.
4 jaar geleden
Ik heb een groot leeg fotoboek van de HEMA, en print elke maand foto's uit van haar 1e maand, 2e maand enz. en schrijf hier leuke tekstjes bij. Dit kost me dan 20 min per maand maar dan heb ik wel een fotoboek en onthoudt ik alles nog goed haha! En het is leuk om elke maand weer terug te kijken hoe hard ze groeien!!
4 jaar geleden
Ik heb een sd kaart in mn telefoon voor mn foto's en filmpjes ookal heeft mijn telefoon ruim voldoende geheugen van zichzelf. Ook worden mijn foto's automatisch in dropbox opgeslagen. Ik print de leukste regelmatig uit met de app freeprints en stop ze dan in een foto album. Dit deed ik al voor de zwangerschap 😊
4 jaar geleden
Reactie op GwendoRic
Externe harde schijf van seagate om de foto's op te slaan.
Heb ik ook inderdaad. Geen app, maar een lekker ouderwetse harde schijf.
4 jaar geleden
Ik heb een email aangemaakt voor onze zoon en stuur daar alles heen. Wanneer hij dan oud genoeg is heeft hij zelf alle fotos op de mail staan. Staan leuke herinneringen bij etc. Dan kan hij bepalen of hij ze zelf wil afdrukken ja of nee. Wij zelf houden een album bij en laten fotos afdrukken voor in ons echo/fotoboek
4 jaar geleden
Ik zet de foto’s gewoon op mijn computer in mapjes per maand. Verder maak ik altijd fotoalbums per jaar. Dat doe ik bij de Hema omdat je daar tussentijds kunt opslaan. Zo kan ik elke maand even eraan werken en eind van het jaar afdrukken. Daarna wordt het boek ook online bij de Hema bewaard.