10 Reacties

één jaar geleden

Hier krijgt Mick van bijna 2 maar wel door de helft.

één jaar geleden

Lastig.. ik zou er ook niet heel blij van worden denk ik!

één jaar geleden

Dit zou bij mij ook een no go zijn. Nu wordt hij dol van rozijntjes en dat wil ik graag zo houden. Als wij ergens gaan drinken en een koekje hebben bij de koffie krijgt hij daar ook wel een hapje van, maar bewust snoep geven zou ik ook nergens nodig voor vinden. Misschien een alternatief aanbieden aan je moeder? Maiswafels met smaakje of fruit rolls?

één jaar geleden

Hier zelfde meegemaakt... Maar mijn zoontje krijgt er 4 stukjes (2x2 over de hele dag ) Dus ik vond dat niet zo'n heel probleem.. over 1 doosje gaat die dus ongeveer 1 maand over doen.. Ik had de keer erna een zak met doosjes rozijntjes meegenomen en daar neer gelegd.. En die krijgt die nu iets vaker. Maar mijn lieftallige schoonmoeder geeft geen doosjes.. die geeft elke keer 2 stukjes..

één jaar geleden

Qua suikers maakt het geen verschil of je rozijntjes of dummy's geeft, maar gevoelsmatig vind ik dummy's toch niet echt nodig nog.. terwijl het uiteindelijk qua voedingswaarde dus beide net zo ongezond is. Misschien omdat dummy's heel erg bewerkt zijn en rozijnen niet.

één jaar geleden

Hier een no go, er gaat nog geen snoep etc in omdat ik het nog niet nodig vind. Heeft nog zo lang om suikers binnen te krijgen en weet nu toch niet wat hij mist, net zo blij met een appeltje of komkommer :)

één jaar geleden

Het lijkt mij vooral tricky omdat het zo lastig te eten is. Ik zou het eerder daarop gooien.

één jaar geleden

Thanx allemaal! Ik bedoelde die kleine bolletjes met fruitsmaak. Opzich niet lastig te eten voor haar maar ik vind het toch nog niet zo prettig en dus zal ik vragen om dat niet meer te geven. Vind het nog niet nodig om echt snoep te geven, net wat SteefGerrritsen ook zegt. En appel of komkommer gaat er idd net zo goed in.

één jaar geleden

Onze jongste heeft nog nooit snoep en chips gehad. Dummy's vind ik wel een beetje gevaarlijk nog

één jaar geleden

Wij geven zelf geen snoep tot nu toe. Ze heeft wel een keer een spekkie op op een familieweekend, maar ik vind het niet nodig om zoiets in huis te halen. Ze geniet zoals hieronder ook aangegeven ook van iets gezonders. Een ijsje van yoghurt en banaan geven we ook wel eens trouwens als het heel warm is.