23 Reacties

2 jaar geleden

Ooh ik snap je helemaal… hoe oud is je kindje? Ik roep maar even wat dingetjes, misschien heb je het al geprobeerd of misschien heb je er iets aan.. - te weinig of te veel slaap overdag? - afhankelijk van de leeftijd van je kindje, niet meer laten slapen na 15 uur of na 17 uur s middags. - gewenning…. Misschien elke nacht iets later dan je doet er heen gaan. - misschien s nachts niet te snel Er heen gaan… ons zoontje heeft echt zelf de tijd nodig om in slaap te vallen.. als ik er snel heen ga, dan wordt hij juist wakkerder.. - slaapcoach? - slaaptips voor baby’s geeft ook veel gratis adviezen op hun website en Instagram pagina. - honger? Maar dat heb je vast al geprobeerd… Misschien heb je er iets aan… Uiteindelijk komt het goed, maar ik snap dat je liever hebt dat het gister al voorbij was… (Wij hebben in zo’n zelfde situatie gezeten) Succes en houd vol!

2 jaar geleden

Heb ik ook ! Hopelijk is het een periode.. hier duurt het nu 2 weken.. gaan nu de 3de week in 😑 alles wat ik probeer helpt niet.. meer slapen minder slapen.. dus hoop echt dat het een periode is...me andere kinderen hebben dit nooit gehad

2 jaar geleden

Reactie op Marlies2021

Ooh ik snap je helemaal… hoe oud is je kindje? Ik roep maar even wat dinge ...
Bedankt voor je goede tips! Overdag slaapt hij gemiddeld drie uur! Hij is nu net een jaar! We lieten hem inderdaad al niet meer na 3e slapen! Misschien inderdaad gewenning! Hij lijkt ook veel dorst te hebben terwijl hij overdag super veel drinken krijgt. Ik zal proberen wat later heen te gaan… wil hem alleen niet te lang laten huilen. Slaapcoach is een goed idee. Hij heeft ook niet meer geslapen 🥲😳🫣

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Heb ik ook ! Hopelijk is het een periode.. hier duurt het nu 2 weken.. gaan ...
Het begon hier toen hij net de 1 passeerde, hebben jullie dit ook? 😩 ik hoop het ook! Het maakt me zo ongezellig 😂😳

2 jaar geleden

Hier net ervoor! Wij zijn 30 sept 1 geworden.. (was wel 2 weken over tijd) Ik heb deze week zelfs vakantie op genomen 🤣 zodat ik straks even met hem kan slapen Wij zijn gisteren om half 8 na bed gegaan. Om 2 uur was die wakker toen bij ons neer gelegd wou die niet slapen flesje gemaakt van 100 heeft die helemaal op en sliep die gelijk. En toen werden we om 4.30 wakker. Nog kunnen rekken tot 5.15.. nu net de ochtend fles aan het drinken. Dus rond 8.30 zullen we wel weer gaan slapen. Tot 9.30 a 10 uur max. En daarna gaan we van 12.30 tot meestal 14 slapen.. en daarna niet meer. Dus ik blijf hopen.. het is een periode.. komt wel goed 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Zo herkenbaar, ik ben ook helemaal gesloopt. Het is overdag elke dag maar de vraag welke en of ze een dutje doet overdag. Ritme is echt totaal verdwenen. En ‘s nachts is ze zo twee uur wakker. Dit is begonnen net nadat ze 1 is geworden. Hoop echt dat deze fase snel weer beter gaat qua slapen 😂😵‍💫

2 jaar geleden

Volgens mij heb je rond 1 een slaapregressie. Geef je voor het slapen nog de fles?

2 jaar geleden

Mijn god wat vermoeiend! Mijn zoontje wordt ook weer snachts wakker maar als ik m vijf minuten laat gaan dan gaat hij weer slapen. Als hij veel dorst heeft misschien een flesje water in zn bed zetten als hij slaapt voor wanneer hij wakker wordt?

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Bedankt voor je goede tips! Overdag slaapt hij gemiddeld drie uur! Hij is n ...
Ligt er een drinkfles in zijn bedje? Onze oudste werd ook s nachts wakker omdat hij dorst had. Dus ligt nu gewoon drinkfles in zn bed. Sindsdien slaapt hij weer door.

2 jaar geleden

Ik lees wat over slaapcoach. Wij zijn enorm goed geholpen door Jolien Glas https://www.jolienglasoefentherapie.nl/slaapoefentherapie?gclid=CjwKCAjws--ZBhAXEiwAv-RNL4WruxyR0OVYdUHMdZyo67-oSd6k8AaA34h8V9twFxeiIzBkIrxQUxoCjq0QAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Ligt er een drinkfles in zijn bedje? Onze oudste werd ook s nachts wakker o ...
Er ligt geen drinkfles… maar deze kan hij ook niet zelf aan zijn mond zetten of is er te lui voor… ik zal het vannacht is proberen. Gaat dit niet lekken?🙈

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Volgens mij heb je rond 1 een slaapregressie. Geef je voor het slapen nog d ...
Jaa hij krijgt nog een ochtend en avond fles. Overdag krijgt hij water of limonade!

2 jaar geleden

Oke hier hielp het om haar dan savonds gewoon bij ons in bed te leggen. Dan sliep ze zo weer door. En nu doe ik een paar schepjes pap door de laatste fles omdat ze ook vaak rond 6 al wakker was dit helpt ook wel goed. Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt.

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Er ligt geen drinkfles… maar deze kan hij ook niet zelf aan zijn mond zette ...
Wij hebben een antilek drink fles van Philips avent en Nubi. Met een rietje. Hij drinkt s nachts nauwelijks eruit. Maar het werd een ritueel. Achja als die maar doorslaapt hadden wij. Inmiddels is die 2,5 en slaapt nog steeds door met drinkfles 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Irisje123

Ik lees wat over slaapcoach. Wij zijn enorm goed geholpen door Jolien Glas ...
Dankjewel🤍

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke hier hielp het om haar dan savonds gewoon bij ons in bed te leggen. Dan ...
Ik ga het is proberen, dankjewell!

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn god wat vermoeiend! Mijn zoontje wordt ook weer snachts wakker maar al ...
Dankjewel ga ik is proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Melis8888

Zo herkenbaar, ik ben ook helemaal gesloopt. Het is overdag elke dag maar d ...
Hahahaha ik hoop het ook. Soms heb ik t niet meer hoor dan ben ik t echt helemaal zit. Ben ik helemaal in tranen ook. Mijn zoontje vind dat enorm grappig, die krijgt er de slappelach van waardoor ik ook moet lachen 😂

2 jaar geleden

Misschien krijg ik nu de moeder mafia over me heen maar mijn zoontje had dit ook..en als ik dan naar hem toe ging was hij stil of viel op schoot in slaap..heb hem 1 avond ruim een uur laten huilen..(wat ik echt vreselijk vond)daarna is het nooit meer voor gekomen..hij ligt kwartiertje in zich zelf te praatten en spelen en gaat dan gewoon slapen..

2 jaar geleden

Ik heb je een berichtje op insta gestuurd!