17 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb lange vingers, roze koeken en stroopwafels in huis gehaald met witte chocolade pasta en dan wat muisjes erop

4 jaar geleden

Wij hebben roze koeken en landgenootjes (met beschuitjes).
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Voor onze dochter haar opvang heb ik deze rozijnen bakjes met nijntje gemaakt om te trakteren. En voor de leidsters een roze koek. Voor de kraamvisite hebben wij gewoon beschuit met roze muisjes.

4 jaar geleden

Ik heb geboortekoekjes besteld, daarbij wat “confetti” en stickers van naamelijk die gepersonaliseerd zijn. De geboortekoekjes zijn er 120 dus die geef ik ook aan kraambezoek denk in een leuke glazen pot. En coronaproof want zijn per stuk verpakt.

4 jaar geleden

Sorry ik lees nu beter en zie dat je eigenlijk wilt dat de visite zelf wat kan doen. Dan is mijn voorbeeld niet handig haha

4 jaar geleden

Reactie op helloyou

Voor onze dochter haar opvang heb ik deze rozijnen bakjes met nijntje gemaa ...
Hey, leuk gedaan ! Is dat gewoon een prentje van Nijntje met het doosje daar achter vastgeplakt ?

4 jaar geleden

Ik heb voor het kdv van m’n zoontje koekjes gekocht bij de Plus. En die verpakt en een ‘label’ aangemaakt. Kraamvisite krijgt gewoon beschuit met muisjes. En hier in Twente is het wel is zo dat je een meter krentenwegge krijgt bij de geboorte van bv ouders of schoonouders en die deel je dan ook met je kraambezoek.

4 jaar geleden

Reactie op Lynn

Hey, leuk gedaan ! Is dat gewoon een prentje van Nijntje met het doosje daa ...
Klopt inderdaad!

4 jaar geleden

Ik zit te denken om zandkoekjes te bakken, dippen in witte chocolade (voor de helft) en dan dippen in roze muisjes. Heb trouwens ook gewoon beschuit met muisjes in huis maar je moet toch wat doen in je verlof 😅

4 jaar geleden

Wij hebben mini tompoezen uit de vriezer van de ah, met muisjes erop. En anders Brabantse landgenootjes op beschuit.

4 jaar geleden

Cake, slagroom en muisjes!

4 jaar geleden

Reactie op annabel_xx

Wij hebben mini tompoezen uit de vriezer van de ah, met muisjes erop. En an ...
In ons geval zullen het Rotterdamse stadsgenootjes zijn denk ik. Maar ook daarover is mijn vriend nog niet uit 😝🤣. Wordt nog wat.

4 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Ik zit te denken om zandkoekjes te bakken, dippen in witte chocolade (voor ...
Verlof? Wat is dat? Wilde tijdens mijn verlof een beetje rustig aan gaan doen. Puntje bepaaltje heb ik nog geen dag echt rust genoten. Inmiddels 39 weken zwanger en al 7.5 week thuis.

4 jaar geleden

Ik heb beschuit met roze muisjes, verschillende geboortechocolaatjes en voor mijn zoontje zn opvang en psz heb ik zakjes gemaakt met roze confetti, een ballon en rozijntjes met daarop een sticker waarop staat "hoera, mijn zusje.... is geboren, kusje van....

4 jaar geleden

Ik heb een stuk of 30 Madeleines gebakken die in de vriezer liggen. Wij weten het geslacht niet wat echt kraamgebak klaar maken wat lastiger is. We willen hierbij slagroom met muisjes in de kleur doen. Ook ga ik vanmiddag even van die chipkoekjes deeg maken. Dat deeg kun je invriezen en haal ik er dus uit als 'kraambezoek' komt en dan doe ik er de muisjes nog in duwen. Ook ideaal, per persoon kun je dus een bolletje uit de vriezer halen dan! Miljouska heeft er een recept van online.

4 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Ik heb een stuk of 30 Madeleines gebakken die in de vriezer liggen. Wij wet ...
Klinkt ook erg leuk! Ik zat te denken aan chocosoesjes halen en dan de chocolade ietsjes smelten en daar blauwe babymix op strooien /dippen of Rotterdamse muisjes.

4 jaar geleden

Wij gaan voor beschuit met muisjes én chocolaatjes met muisjes erop. Heel fijn als je even geen zin hebt om beschuit te smeren 🙃