17 Reacties

4 jaar geleden

https://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes Hier hebben wij een leuk kaartje op gemaakt.

4 jaar geleden

Ook via kaartje2go

4 jaar geleden

Wij hebben een creatieveling in de fam en hebben haar gevraagd het kaartje te ontwerpen. 1 ding is dan zeker, persoonlijker kan bijna niet en niemand heeft ons kaartje…..

4 jaar geleden

Geboortekaartjes.nl

4 jaar geleden

Hippegeboortekaartjes.nl

4 jaar geleden

Ik ga naar de drukkerij in ons dorp. Daar de vorige keer ook kaartjes besteld. Kwa prijs valt het reuze mee in vergelijking met internet.

4 jaar geleden

Wij laten hout graveren voor de ouders, gezin en beste vrienden. Voor de overige die dan nog een kaartje krijgen houden we t simpel van hippe geboortekaartjes

4 jaar geleden

Madeformoments

4 jaar geleden

Heb een drukkerij benaderd. Wil graag het zelfde kaartje als mijn eigen geboorte kaartje. Ouderwets (nouja ben 30 jaar🤣) speciaal papier, eenzijdig met een strikje. Enveloppen heb ik zelf geschreven en de postzegels ontworpen bij PostNL en alvast klaar. Voorbeeld kaart is ook helemaal af, alleen wachten op de kleine meid en ze kunnen gedrukt worden, in de enveloppen gedaan worden en aanbieden bij het postkantoor dan maar!🥰 Ben misschien wel iets meer kwijt dan de kaartjes die op internet kan bestellen maar het is ons meer dan waard! Ben je er zelf al een beetje uit wat je wilt of nog helemaal geen idee?

4 jaar geleden

Wij gaan voor een houten kaartje van studiohemelsblauw

4 jaar geleden

Madeformoments

4 jaar geleden

Kaartje2go zelf ontworpen ☺️

4 jaar geleden

Bij wijgeboortkaartjes.

4 jaar geleden

Wij gaan naar de copyshop hier in de stad (Printerette). Ook gedaan toentertijd voor onze trouwkaarten. We waren €34 kwijt, incl luxe dik papier, voor ongeveer 100 kaartjes Het kaartje ontwerp ik zelf in Illustrator.

4 jaar geleden

Reactie op SPJdV

Hippegeboortekaartjes.nl
Wij ook! Bij de eerste 2 besteld bij geboortekaartjes.nl