7 Reacties

één jaar geleden

Ik weet van vrienden dat hun die de beste vinden! Hun kinderen zijn wel allemaal boven de 4! Ik durf niet te zeggen of dat nu al werkt . Proberen kan altijd

één jaar geleden

Hoi! Onze dochter kreeg hem met 22,5 maand. Ik denk namelijk dat je heel veel al kunt aanleren en ze best wat begrijpen. Het aftellen geloof ik niet dat ze dat kan (Sam telt af, van oranje naar groen met sterretjes. Laatste half uur) maar wij doen gewoon rood=slapen en groen=tijd om papa/mama te roepen. Hebben het nu 1 week en ze betrekt Sam helemaal bij het slapen. Kusje voor het slapen gaan en als ze wakker wordt, kijkt ze eerst of Sam ook al wakker is (wij kunnen dit zien via de camera). En als blijkt dat het niet was is, stop je m toch weer in de kast en kijk je of het later wel lukt? Wij zijn heel blij met Sam

één jaar geleden

Reactie op nootje123

Hoi! Onze dochter kreeg hem met 22,5 maand. Ik denk namelijk dat je heel ve ...
Kun je oranje uit zetten? Dat werkt hier namelijk met de oudste ook niet.

één jaar geleden

Reactie op wave

Kun je oranje uit zetten? Dat werkt hier namelijk met de oudste ook niet.
Niet dat ik weet, misschien kan dat wel. Dit lijkt me handig voor oudere kindjes maar deze leeftijd snapt dit inderdaad nog niet

één jaar geleden

Ik dacht vanaf 2,5 of 3 jaar

één jaar geleden

Bij onze oudste zoon hebben we Pam de pinguïn, dat is hetzelfde concept. Hij is drie en snapt goed rood en groen, maar oranje heeft hij geen boodschap aan. Überhaupt ligt het denk ik aan aan je kindje of het werkt of niet: bij ons werkt het om niet zijn bed uit te komen, maar als hij wakker is voordat de pinguïn groen is laat hij dat toch echt horen.

één jaar geleden

Wij hadden aan zazu het schaap, die snapte hij niet. Nu hebben we een knuffel van fisherprice als slaap trainer. Deze gaat met hem mee in bed en speelt dan slaap liedjes af voor 15 min. Als het nacht is en hij drukt op de buik van de konijn dan speelt hij weer zacht liedjes af en wordt het lampje rood. Als het tijd is om wakker te worden dan wordt het lampje groen en maakt hij wakker wordt geluid bij drukken op de buik. Hij snapte het konijn binnen 2 dagen en gaat lekker met konijn liggen soozen tot hij groen wordt. Hij gaat er ook chiller door naar bed omdat hij een soort vriendje heeft die hem kalmeert. Kan hem ook bedienen/instellen met een app op je telefoon.