9 Reacties
5 maanden geleden
Hier helaas ook een dame die bijna vier wordt + een broertje gekregen. Die is nu 3 maanden. Ik dacht dat ik de enigste was, soms is zij zo onhandelbaar!! Ik probeer rustig te blijven en negatieve aandacht te negeren, maar moet zeggen dat ik het wel heel pittig vindt. Hoop dat het beter gaat als zij naar de basisschool gaat. Verder heb ik eigenlijk geen tips🤣, maar je bent dus niet alleen.
5 maanden geleden
Ja onze dochter was de afgelopen weken ook snel boos, slecht slapen, echt een kort lontje. Ze ging afscheid nemen bij de peuterspeelzaal, ze ging een uurtje wennen op school. Ze is heel erg bezig met haar 4e verjaardag en dat ze daarna naar school mag.
Daarnaast mist ze gewoon wat uitdaging overdag, hier gaat het vaak beter als we er even op uit zijn of met een kindje uit de straat kan spelen.
5 maanden geleden
Hier precies hetzelfde.
Het is elke dag weer afwachten hoe d’r pet staat.
Uittesten, brutaal, boos, driftbuien, uit bed komen, laat slapen en vroeg wakker.
Geen tips, alleen herkenning 😅
5 maanden geleden
Minder leuk voor alle mama’s, maar een opluchting voor mij dat ze niet de enige is 😭 Het is ineens een heel ander kind geworden. Boos, gillen, niet luisteren, bazigheid en ze plast sinds twee dagen ineens in haar broek en dan gaat ze lachen 🥲🥲 Dit alles net voor dat we op vakantie gaan… 🙃 Succes en veel liefs voor alle ouders🩷